يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۳۹۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۰۶ آذر ۱۳۹۸
چهارمین اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شاخص­‌های جدیدی برای مشمول شدن طرح حمایت معیشتی اعلام کرد؛ بر این اساس، خانوارهایی که به طور همزمان "صاحب خانه، شغل و خودرو" باشند، مشمول دریافت سبد حمایت معیشتی نمی‌شوند!
به گزارش پایگاه 598، ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی دولت مستقر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور چهارمین اطلاعیه، شاخص‌­های خانوارهایی که مشمول طرح حمایت معیشتی نمی‌شوند را اعلام کرد.


بر اساس این گزارش، از کل جمعیت کشور به  24 میلیون نفر بسته حمایت معیشتی پرداخت نشده است؛ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امکان ثبت درخواست سرپرستان خانوار این 24 میلیون نفر را بر اساس شاخص‌هایی فراهم کرده است.

افرادی که دارای شاخص‌هایی باشند که در زیر به آنها اشاره می‌شود، نمی توانند از بسته حمایت معیشتی برخوردار شوند.

1- شاخص اصلی بررسی درخواست:

معاونت رفاه اجتماعی ,

2- علاوه بر شاخص اصلی فوق، شاخص‌های زیر نیز مد نظر قرار می‌گیرند:

الف- خانوارهایی که اعضای آن دارای "واحد مسکونی"، "شغل" و "خودرو" به طور "همزمان" هستند  یا خانوارهایی که دارای "دو واحد ملکی" هستند.

ب- خانوارهایی که ارزش ملک آن‌ها در تهران و کلان‌شهرها (12) میلیارد ریال و در سایر شهرستان‌ها (9) میلیارد ریال باشد.

ج- خانوارهایی که دارای خودروی سواری با ارزش بیش از (300) میلیون تومان یا خودروی عمومی با ارزش بیش از (400) میلیون تومان باشند.

د- کارفرمایانی که بیش از (3) بیمه‌پرداز داشته باشند.

ه- خانوارهایی که بیش از (3) سفر خارجی غیر زیارتی داشته‌اند.

و- گیرندگان تسهیلات بانکی به مبلغ جمعاً بیش از (3) میلیارد ریال که در حال بازپرداخت اقساط باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها