يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۱۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۱۱ آذر ۱۳۹۸

به گزارش پایگاه 598، روزنامه آرمان در مطلبی نوشت: «پیام حال و احوال جامعه امروز ایران چیست؟ آیا مسئولی می‌تواند بگوید که حال جامعه خوب است؟ نکته مشترک هر دو جریان سیاسی کشور این است که نسبت به وضعیت موجود به مانند معترضان اعتراض دارند! اما ادبیات قدرت با مشاوره‌های گوناگون تصمیم گرفته‌اند که سفت و سخت مقاومت کنند، چرا که احساس می‌کنند ارزیابی‌هایشان دارای طول و عرض و ارتفاع مناسب است بر همین اساس مردم هم باید گوش به‌فرمان باشند تا کشورهای استعمارگر را شکست دهیم، اما متاسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی از قد و قواره اعتماد و باور جامعه کاسته شده است و به نوعی در حال آب رفتن هستند! چرا که عدم تثبیت قیمت‌ها و نرخ‌های مختلف این پیام را به جامعه القا می‌کند که وضعیت اقتصادی در کنترل نیست! شاید خنده رئیس‌جمهور حامل پیام است و به‌عنوان علامت و نشانه‌ای مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور فقط یک ضلع کوچک از اضلاع قدرت می‌باشد!».

این روزنامه اصلاح طلب در روزهای گذشته با انتقاد از اظهارات روحانی مبنی بر بی خبری از افزایش قیمت بنزین، در مطلبی نوشته بود:«گاهی مردم می‌مانند که در مقابل برخی سخنان آقای روحانی باید بگریند یا بخندند! اینکه رئیس‌جمهور از تاریخ اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین اظهار بی‌اطلاعی می‌کند، نه شایسته جایگاه وی است و نه برای مردم قابل پذیرش».

حالا همین روزنامه به فاصله کوتاه از انتشار مطلب قبلی مدعی شده است که «شاید خنده رئیس‌جمهور حامل پیام است و به‌عنوان علامت و نشانه‌ای مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور فقط یک ضلع کوچک از اضلاع قدرت می‌باشد».

این روزنامه اصلاح طلب با دفاع از اظهارنظر تأمل برانگیز رئیس جمهور، اینگونه القاء کرده است که روحانی اختیارات بسیار محدودی دارد و خنده او نیز حاوی همین پیام است. این در حالی است که پیش از این فعالین اصلاح طلب بارها اذعان کرده اند که اختیارات و امکانات دولت بسیار گسترده است اما اهتمامی برای استفاده از این اختیارات وجود ندارد.

نویسنده یادداشت مذکور با این ادعا که «مردم باید گوش به‌فرمان باشند تا کشورهای استعمارگر را شکست دهیم» در پی آن است که اینگونه القاء کند که وضع موجود نتیجه مقاومت در مقابل آمریکاست.

این در حالی است که وضع موجود نتیجه قصور و تقصیرهای دولت در اجرای امور کشور است و اصلاح طلبان نیز در شکل گیری این وضعیت با دولت شریک بوده و به عبارتی جزو بانیان اصلی وضع موجود هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها