يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۲۴۶
زمان انتشار: ۱۶:۳۷     ۱۵ آذر ۱۳۹۸
مهدی تاج بالاخره بعد از جلسه روز چهارشنبه با مارک ویلموتس امروز درباره مباحث مربوط به قرارداد این مربی صحبت کرد.
به گزارش پایگاه 598، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که مهمان برنامه ورزش و مردم بود در خصوص مباحث مربوط به قرارداد مارک ویلموتس صحبت های مهمی مطرح کرد. تاج در خصوص قرارداد ویلموتس گفت: در قرارداد ویلموتس به صراحت آمده بود که ایران تحت تحریم‌های ظالمانه آمریکا قرار دارد. ویلموتس دو روز وقت گرفته بود که قرارداد امضا شود یا نشود. پس از عقد قرارداد با ویلموتس به تحریم‌ها اضافه شد و خود به خود قرارداد از اراده یک طرف خارج است. هر مربی پولش دو ماه پرداخت نشود، می‌تواند قراردادش را یکطرفه فسخ کند. اگر حق با ما باشد، او باید سه ماه غرامت بدهد و بالعکس. الان موضوع قرارداد ما با ویلموتس همین مسئله است. ویلموتس قبل از بازی با عراق اقدام به فسخ قرارداد کرد و نامه‌ای به فیفا نوشت که قراردادش را نگرفته است.
رئیس فدراسیون فوتبال همچنین ادامه داد: در قرارداد ویلموتس همه مسائل دیده و قرارداد درست و حسابی نوشته شده است تا مشکلات قبلی نباشد. در قرارداد قبلی باید کل مبلغ قرارداد پرداخت می‌شد، در صورت فسخ پرداخت می‌شد. بنابراین، قرارداد ویلموتس منطقی بوده است. فوتبال را باید در اختیار فوتبالی‌ها قرار دهیم، اما باید جواب انتقاد نماینده مجلس را بدهم. کسی که بداند مربی بلژیکی چه کسی است، تیم ملی بلژیک در چه جایگاهی قرار داشته، می‌داند ۵۰۰ هزار دلار به‌عنوان مثال برای مربی بلژیکی خیلی منطقی نیست. محل این حرف‌ها برای ایشان نیست. من می‌توانم درباره گرانی گوشت و چیزهای دیگر حرف بزنم، اما به من می‌گویند شما رئیس فدراسیون هستید. نماینده مجلس هم نباید درباره قرارداد ویلموتس صحبت کند.

تاج همچنین در خصوص مذاکره فدراسیون پیش از ویلموتس با گزینه های دیگر گفت: ما با لوپتگی صحبت کردیم. او مایل بود به ایران بیاید، اما مشکل سرطان پدرش به میان آمد. اروه رنار (سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال عربستان) گزینه بعدی ما بود و ویلموتس هم گزینه سوم‌مان. الان یکسری می‌گویند مقصران آوردن این مربی چه کسانی بودند. در صورتی که ایشان در رنکینگ مربیان جهان در رده نوزدهم است. ویلموتس سابقه خوبی داشت و بلژیک را از رده هشتادوسوم جهان به رده اول رسانده بود. ایشان چهار جام جهانی را تجربه کرده (به عنوان مربی و بازیکن) و انتخاب درستی بود و همه او را تأیید کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها