أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۴۲۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۱۶ آذر ۱۳۹۸
با توجه به مطالبه افکار عمومی از رئیس جمهور برای حضور در میان مردم و دانشجویان و پاسخگویی بابت عملکرد دولت و اجرای طرح های خاص همانند سهمیه بندی بزنین، لازم بود رئیس جمهور پس از مدت ها با دانشجویان به عنوان قشر پیشرو در جامعه سخن می گفتند.
به گزارش پایگاه 598، مراسمات روز دانشجو طی سالهای گذشته با حضور حسن روحانی در یکی از دانشگاه های تهران و حتی برخی از شهرستان ها برگزار میشد. اما امسال حسن روحانی حاضر نشده است که به دانشگاه برود و با دانشجویان سخن بگویید و نظرات آنها را نیز بشنود. لازم به ذکر است، که در سالهای گذشته نیز مراسم روز داشنجو در حضور رئیس جمهور با محدودیت برای تشکل های دانشجویی برگزار شده و دانشجویان زیادی از حضور در این مراسم و سخن گفتن با روحانی محروم شدند.

با این وجود به نظر می رسد با توجه به مطالبه افکار عمومی از رئیس جمهور برای حضور در میان مردم و دانشجویان و پاسخگویی بابت عملکرد دولت و اجرای طرح های خاص همانند سهمیه بندی بنزین، لازم بود رئیس جمهور پس از مدت ها با دانشجویان به عنوان قشر پیشرو در جامعه سخن می گفتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها