أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۴۳۰۷
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۱۶ آذر ۱۳۹۸
رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان تهران گفت: تا ساعت ۱۲ روز پایانی ثبت‌نام، ۲۵۰۰ نفر در حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرده‌اند که نسبت به دوره مشابه قبل افزایش داشته است.
به گزارش پایگاه 598، محمد تقی‌زاده رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان تهران صبح امروز(16 آذر) با حضور در محل ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ضمن بازدید از روند ثبت نام از داوطلبان این دوره از انتخابات مجلس، گفت: استقبال کاندیداها در مجلس شورای اسلامی بیانگر مشارکت معنادار و حضور موثر مردم در انتخابات اسفند ماه است.

وی افزود: تا امروز 2500 نفر در حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرده‌اند که نسبت به دوره مشابه قبل افزایش داشته است.

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان تهران، اظهار داشت: در فرآیند برگزاری انتخابات با برنامه ریزی دقیق ستاد انتخابات تهران، شرایط به نحوی هدایت خواهد شد که انتخابات در فضای سالم و با مشارکت بالا محقق شود تا نامزدها و شرکت‌کنندگان در انتخابات بتوانند از ابتدا تا انتها مشارکت داشته باشند. 

تقی زاده افزود: یکی از شاخصه‌های تجلی اعتماد عمومی مردم به نظام، در انتخابات مشاهده می‌شود. چه داوطلبان، چه شرکت کنندگان، چه هیئت‌های بازرسی وظیفه دارند که شرایط را برای برقراری انتخابات سالم فراهم کنند، این اقدام برای هیئت‌های بازرسی خطیرتر است.

وی تصریح کرد: اگر به مردم اطمینان داده شود که انتخابات در فضای سالم و شفاف برگزار می‌شود، می‌تواند یکی از بزرگترین سرمایه‌های دوام انقلاب را رقم بزنند. 

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه مردم مهمترین سرمایه نظام اسلامی هستند که با حضور در عرصه انتخابات می توانند به این اصل دوام ببخشند، گفت: خوشبختانه با تدبیری که انجام شد، مشکل جدی‌ای در ستادهای انتخاباتی وجود نداشت.

تقی زاده در پایان خاطرنشان کرد: متوسط زمان ثبت نام برای هر فرد حدود یک ساعت پیش بینی شده بود، البته این زمان نیازمند این بود که همه فرآیند لازم توسط داوطلبین صحیح طی شده باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها