أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۴۳۶۲
زمان انتشار: ۲۰:۲۶     ۱۷ آذر ۱۳۹۸
سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال از طریق وکیل خود پیامی را به اعضای هیأت مدیره این باشگاه منتقل کرد.
به گزارش پایگاه 598، در شرایطی که رسانه‌های ایتالیایی خبر از فسخ قرارداد استراماچونی با استقلال داده‌اند اعضای هیأت مدیره این باشگاه معتقد هستند این اقدام استراماچونی قانونی نیست و آنها می‌توانند مسئله را از طریق فیفا پیگیری کنند.

سرمربی استقلال از طریق وکیل خود دلایلی را برای فسخ قرارداد با استقلال ارائه کرده که مهم‌ترین دلیل پرداخت پول توسط صرافان به حساب این مربی است.

وی در ایمیل ارسالی اعلام کرده چرا باید یک شخص سوم به حساب وی مطالباتش را واریز کند چون این موضوع باعث ایجاد دردسر در ایتالیا برای وی شده است.

همچنین استراماچونی اعلام کرده به این دلیل قراردادش را فسخ کرده است چون باشگاه استقلال دو ماه از مطالبات وی را پرداخت نکرده اما مسئولان استقلال معتقدند بخشی از مطالبات وی پرداخت شده و بخش دوم نیز قرار است فردا به حساب وی در ترکیه واریز شود.

از سوی دیگر مسئولان باشگاه استقلال اعتقاد دارند اگر استراماچونی می‌خواست قراردادش را فسخ کند حداقل باید این تهدید خود را در قالب نامه به اطلاع آنها می‌رساند و یک فرصت چند روزه برای پرداخت مطالباتش به آنها می‌داد اما استقلالی‌ها هیچ نامه‌ای برای تهدید جهت فسخ قرارداد دریافت نکردند و به همین دلیل معتقدند می‌توانند روی اقدام استراماچونی قانوناً شکایت کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها