أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۴۴۴۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۱۹ آذر ۱۳۹۸
وکیل بقایی با تشریح آخرین وضعیت موکل خود گفت که بقایی با مرخصی استعلاجی بیرون آمده بود و همچنان در مرخصی استعلاجی است.
به گزارش پایگاه 598، مهران عبدالله‌پور در گفتگو با ایلنا درباره اخبار منتشر شده مبنی بر بستری شدن مجدد حمید بقایی در یکی از بیمارستان‌های تهران گفت: ایشان هم‌اکنون در بیمارستان هستند.

وی در پاسخ به این سوال که بستری بودن ایشان در بیمارستان در ادامه مشکلاتی است که پس از سکته مغزی برایش حاصل شد ایجاد شده یا اینکه پس از سکته دوباره به زندان رفته و مجددا به بیمارستان منتقل شده‌اند؟ گفت: خیر مداوم بوده است.

وکیل مدافع بقایی در واکنش به این‌که با این حساب موکل شما از زمان بروز سکته مغزی تاکنون در بیمارستان به سر می‌برند، گفت: بله، بیمارستان هستند. یک مدتی در بیمارستان بودند و یک مدت به دنبال کار‌های درمانی‌شان بوده‌اند. چون بیماری‌های مختلف دارند به بیمارستان‌های مختلف می‌روند. درنتیجه مشغول معالجه هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بقایی همزمان با حضورش در زندان به بیماری‌های خود در بیمارستان‌ها رسیدگی می‌کند؟ گفت: نه، مرخصی هستند. زندان نیست، بیرون است. با مرخصی استعلاجی بیرون آمده بودند و همچنان در مرخصی استعلاجی هستند.

‌عبدالله‌پور در پاسخ به این سوال که هم‌اکنون در چه بیمارستانی بستری هستند؟ گفت: یکی از بیمارستان‌های تهران.

وی در واکنش به اینکه اخبار منتشر شده از بستری بودن بقایی در بیمارستان اعصاب و روان حکایت دارد، گفت: ایشان به هرحال زمانی آنجا بوده‌اند. موضوع عجیب و غریبی نیست. بیمارستان‌های مختلف بوده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها