يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۵۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۲۰ آذر ۱۳۹۸
مرکز پایش آلودگی هوا، امروز شاخص آلودگی هوای پایتخت را ۹۴ و در وضعیت قابل قبول اعلام کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، مرکز پایش آلودگی هوا، امروز شاخص آلودگی هوای پایتخت را ۹۴ و در وضعیت قابل قبول اعلام کرد.

معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران اعلام کرد: وضعیت کیفی هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ١١ مورخ ۲۰ آذرماه در وضعیت قابل قبول بوده است.

محمد رستگاری افزود: در این بازه زمانی وضعیت آلاینده منواکسید کربن پاک (۳۶)، ازن پاک (۱۵)، دی اکسید نیتروژن قابل قبول (۷۳)، دی اکسید گوگرد پاک (۱۵)، ذرات معلق با قطر کمتر از ۱۰ میکرون پاک (۵۸) و ذرات معلق با قطر کمتر از ۲/۵ میکرون قابل قبول (۹۴) بوده است.

شاخص آلودگی هوای کمتر یا مساوی ۵۰ به معنای هوای پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، و ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای همه گروه‌ها تعریف شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها