يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۵۰۷۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۰۵ دی ۱۳۹۸
اطلاعیه ‌دفتر حسن رحیم پور ازغدی؛
دفتر حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در واکنش به خبرسازی‌های اخیر رسانه‌های حامی دولت علیه وی، اطلاعیه‌ای صادر کرد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، دفتر حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در واکنش به خبرسازی‌های اخیر رسانه‌های حامی دولت علیه وی (مبنی بر اینکه رحیم‌پور گفته «ما برای نگه داشتن اصل جمهوری اسلامی، ۳۰۰ هزار شهید دادیم، شما هم کشته بدهید. ما ۳۰۰ هزار شهید داریم، شما 3 هزار کشته بدهید») اطلاعیه‌ای صادر کرده و توضیح داده است که این رسانه‌ها در حرکتی غیراخلاقی، سخنرانی مربوط به سال ۹۶ رحیم‌پور را تقطیع کرده و برای فرار از پاسخگویی و ناکارآمدی، آن را منتشر کرده‌اند.

در بخش‌هایی از این اطلاعیه آمده است: «اخیراً کلیپی کوتاه و تحریف‌شده از سخنان ایشان در 2 سال قبل درخصوص ۳۰۰ هزار شهید انقلاب و همه کشته‌های دشمن از سوی رسانه‌هایی منتشرشده که در خلأ میان رسانه و واقعیت، با کلاه‌برداری از طریق بخیه زدن تصاویر و کلمات نامربوط و تغییر معنای جملات در ردیف اول وقاحت، قرار گرفته‌اند، با بالاترین سطوح حاکمیت، ارتباط صمیمی سیاسی و مالی دارند و همزمان با سیاست‌های خبری دشمنان انقلاب، همراهند.»

این اطلاعیه افزوده است: «امّا پروژه رسانه‌ای جدید چیست؟ خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه شرق و چند رسانه زنجیره‌ای دیگر، مجدداً به جعل خبر و کلیپ سازی، این بار با تقطیع 2 دقیقه از سخنان آقای رحیم‌پور در مصاحبه‌ای پنج‌ساعته که 2 سال قبل در برنامه بدون توقف از شبکه سه سیما در 10 قسمت، پخش شده بود، پس از حذف سؤالات و تغییر تاریخ این سخنان که خود به‌تنهایی، یک تحریف و جعل واضح است، وانمود کردند که سخن ایشان، اخیراً و پس از اغتشاش بنزین و در مورد معترضان به مدیریت ناکارآمد کنونی، گفته شده است. آنگاه مقاله‌نویسی و سفارش مصاحبه با چند عامل تکراری چون حق‌شناس، عبدی، اکبر گنجی و... به راه افتاد و یک نمونه تمام‌عیار از شارلاتانیزم رسانه‌ای به نمایش گذارده شد.»

در ادامه آمده است: «این خبرگزاری [خبرآنلاین] که ریاست آن با مسئول ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر ریاست‌جمهوری بوده، همکاران تیم رسانه‌ای ریاست‌جمهوری که چندین رسانه را _ با چه پشتوانه از بیت‌المال؟_ اداره می‌کنند و چندین تن از آنان از بازداشتی‌های فتنه ۸۸ بوده‌اند، ناگهان به‌جای مسئولیت‌پذیری مدیران و عذرخواهی، همزمان با تلاش دشمن برای کشته سازی و کشته‌نمایی، با شعبده رسانه‌ای، جای طلبکار و بدهکار را تغییر داده و منتقدان دولت را طرفدار خشونت از دو طرف، جا زدند.»

دفتر حسن رحیم‌پور ازغدی آورده است: «اما به‌راستی چرا همکاران ستاد رسانه‌ای ریاست‌جمهوری به‌جای انتشار بدون تصرف متن کامل گفت‌وگوهای دو جلسه تاریخی شورای عالی انقلاب فرهنگی، که ظاهراً به دستور شخص رئیس‌جمهور، متن و صوت هر دو جلسه، محرمانه شده و تنها نسخه آنها را حتی در اختیار اعضای شورا و دبیر شورا نیز قرار نمی‌دهند، بازی انحرافی نشر اتّهام طرفداری از خشونت، به‌جای نقد بی‌کفایتی‌های منجر به خشونت را راه انداخته‌اند؟»

این اطلاعیه افزوده است: «یک باند فاسد رسانه‌ای از 5 ساعت گفت‌وگوی دو سال قبل و ناظر به گروه‌های برانداز، کلیپ کوتاهی می‌سازد و خطاب آن را به معترضان قانونی ماجرای بنزین برمی‌گرداند!! آنگاه، مصاحبه‌های سفارشی مبتنی بر افترا و تهمت، ترتیب داده می‌شود.»

در این اطلاعیه آمده است: «منشأ این جعل و تحریف، باید صراحت موضع‌گیری جناب رحیم‌پور در شورای انقلاب فرهنگی خطاب به آقای روحانی باشد که شدیداً سانسور می‌شود. یکی از اعتراضات ایشان به آقای روحانی در جلسه شورا این بوده است که چرا به شعور و حقوق مردم احترام گزارده نمی‌شود؟ مردم چگونه حق قانونی و شرعی اعتراض به مسئولین را طبق قانون اساسی، اعمال کنند؟ چرا به مردم مکرراً دروغ گفته می‌شود؟ چرا به وظایف قانونی به‌درستی عمل نمی‌شود و کسی پاسخگو نیست؟»

دفتر رحیم‌پور ازغدی اضافه کرده است: «اینک بعضی اعضای تیم رسانه‌ای ریاست‌جمهوری، به‌جای انتشار مفاد 2 جلسه تاریخی شورا و اصلاح ناکارآمدی‌ها که اینک از همه پنجره‌ها به‌وضوح دیده می‌شود از طریق همکارانشان در خبر آنلاین، شرق، انتخاب و..... جای شاکی و متهم را عوض کرده‌اند. آری این ملت، ۳۰۰ هزار شهید داده و دشمنان او برای براندازی باید هزینه بدهند و یک‌صدم آن را هم نمی‌دهند. اما این جمله قیچی شده، از لابه‌لای 10 قسمت میزگرد در سال 96، چه ربطی به ماجرای آبان ۹۸ دارد؟»

در پایان این اطلاعیه آمده است: «برخی دیگر نیز ظاهراً دین و اخلاق را هم چون عبا و عمامه‌شان، کنار گذارده و علیرغم سال‌ها کار در وزارت اطلاعات، با بازداشتی‌های فتنه 88 در تهران و قم (چون م.ق و ع.ج و ف.م و ه.خ و....) هم‌صدا و همکار شده‌اند. چند نفر از همکاران خبرگزاری مذکور در سال‌های اخیر به جرم‌های گوناگون احضار یا بازداشت شده‌اند و چرا؟! و امثال. م، عضو اخراجی وزارت اطلاعات در این رسانه‌ها چه می‌کنند و چقدر دستمزد و از کجا می‌گیرند؟! مخاطب این سخن طبیعی است که حقوق‌بگیران مقالات و مصاحبه‌های سفارشی و کلیپ‌سازان نیستند. آنان که باید بشنوند، شنیدند اما چه کنیم که ماکیاولی همچنان زنده و حلقه شاگردانش گرم است. افترائات و دروغ‌های دیگری نیز در مورد جناب آقای رحیم‌پور پی‌درپی در حال آماده شدن و انتشاراست که پاسخ آنها به‌تدریج داده خواهد شد، ان‌شاءالله.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۰۵ دی ۱۳۹۸
۰
۰
مطهری زمان
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها