يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۵۲۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۱۰ دی ۱۳۹۸
در این گزارش نگاهی می‌اندازیم به حال و هوای زمستانی این روزهای باشگاه پرسپولیس.
به گزارش پایگاه 598، فرهیختگان نوشت: در این گزارش نگاهی می‌اندازیم به حال و هوای زمستانی این روزهای باشگاه پرسپولیس.اوضاع و احوال تیم صدرنشین جدول رده‌بندی اصلا خوب نیست. باشگاه این روزها دور باطل می‌زند و نمی‌داند که باید به دنبال چه چیزی باشد، کالدرون در حالت نیمه‌قهر ایران را ترک کرده و اصلا مشخص نیست قرار است به ایران برگردد یا نه و باشگاه‌های ایرانی هم چنان مقابل پیشنهاد سرخ‌ها برای جذب بازیکنان تحت قراردادشان موضع گرفته‌اند که بعید است به این راحتی‌ها کوتاه بیایند. در این گزارش نگاهی می‌اندازیم به حال و هوای زمستانی این روزهای باشگاه پرسپولیس.

تهدید فرکی، مخالفت نفت و ترس ذوب‌آهن
همان‌طور که دیروز در گزارشی نوشتیم باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب سه بازیکن لیگ برتری از تیم‌های ذوب‌آهن، پیکان و صنعت‌نفت است، اما ظاهرا کار برای سرخ‌ها به این راحتی‌ها که فکر می‌کردند، نیست و آنها ظرف دو روز تقریبا از تمامی این تیم‌ها پاسخ منفی شنیده‌اند. حسین فرکی، مسئولان پیکان را تهدید کرده که اگر مغانلو را بفروشند دیگر ضمانتی برای ماندن در لیگ برتر به باشگاه نمی‌دهد، صنعت‌ نفت ‌آبادان نیز اعلام کرده که در این فصل برای کسب سهمیه آسیایی می‌جنگند و به همین دلیل نیاز دارند که عیسی آل‌کثیر در تیم حفظ شود و ذوبی‌ها که هنوز سرمربی ندارند در مذاکره‌ای تلفنی به انصاری‌فرد اعلام کرده‌اند که زیاد امیدوار به جذب اسماعیلی‌فر نباشند چراکه در اصفهان جو علیه باشگاه ذوب‌آهن است و با فروش این بازیکن ممکن است حاشیه‌هایی ایجاد شود. با این تفاسیر جذب بازیکن داخلی برای پرسپولیس فعلا به بن بست خورده، مگر اینکه در روزهای آتی اتفاق جدیدتری رخ دهد.

قهر و لجبازی کالدرون ادامه دارد
با اینکه باشگاه مذاکرات خوبی با گزینه‌های خارجی آغاز کرده و به توافقات خوبی هم با چند گزینه مطرح خارجی رسیده بود، کالدرون یک‌شبه از جذب بازیکن خارجی منصرف شد و با این ادعا که پول خارجی‌ها را به بازیکنان تیم بدهند، این پروژه را متوقف کرد. البته نزدیکان باشگاه اعتقاد دارند این حرف‌ها به این دلیل است که این مربی اصرار دارد نفرات مورد نظر او را به ایران بیاورند که با توجه به قیمت بالایی که این بازیکنان دارند، در توان باشگاه نیست که پای آنها را به ایران باز کند. حالا هم این مربی در حالت نیمه‌قهر ایران را ترک کرده و دست مدیران باشگاه را در پوست گردو گذاشته است. پرسپولیسی‌ها به دنبال این هستند که امروز با این مربی ارتباط برقرار کرده و ضمن دلجویی، او را متقاعد به جذب مهره‌های خوب خارجی کنند.

پیشنهاد خوب بلژیکی برای علی بیرو
در کنار تمام مشکلات پرسپولیس در جذب بازیکن، این تیم با یک معضل بزرگ‌تر هم مواجه است و آن هم طغیان بازیکنان معترض در این تیم است.نفراتی مثل شجاع خلیل‌زاده، امید عالیشاه، علیرضا بیرانوند و حتی علی علیپور و... از تصمیمات سرمربی تیم‌شان دل‌ خوشی ندارند و طراوت زمان حضور برانکو در رفتار و حتی بازی‌های آنها دیده نمی‌شود. حتی چند تن از این بازیکنان به دنبال این هستند که قراردادشان را با پرسپولیس لغو و به تیم‌های خارجی یا داخلی بپیوندند و این می‌تواند مشکلات باشگاه را دوچندان کند. طبق پیگیری‌های «فرهیختگان»، یک باشگاه مطرح بلژیکی که مدتی است عملکرد علیرضا بیرانوند را زیر نظر دارد در نامه‌ای رسمی به باشگاه پرسپولیس خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شده و حتی شنیده می‌شود مبلغ پیشنهادی این تیم به‌شدت وسوسه‌برانگیز است. باید دید با توجه به مشکلات موجود بین بیرانوند و کالدرون، دروازه‌بان اول تیم ملی این بار تصمیم جدایی‌اش را عملی می‌کند یا باز هم به کارش در پرسپولیس ادامه می‌دهد.

رد پیشنهاد 400هزار دلاری علیپور
یکی دیگر از بازیکنانی که این روزها پیشنهاد خارجی دارد علی علیپور، مهاجم ناموفق این فصل پرسپولیس است. او که مورد توجه یک تیم پرتغالی است از این تیم اروپایی پیشنهاد خوبی از لحاظ مالی دریافت کرده و باشگاه پاکوس فریرا مبلغی بیش از 400 هزار دلار هم بابت رضایتنامه او به پرسپولیس پرداخت می‌کند. ضمن اینکه آنها حاضرند درصد قابل توجهی از ترانسفر احتمالی این بازیکن به تیم دیگری را هم به پرسپولیس بدهند، اما با توجه به اینکه سرخ‌ها هنوز نتوانسته‌اند بازیکنی در فصل نقل و انتقالات جذب کنند، با این پیشنهاد مخالفت کرده‌اند، اما ممکن است اگر اتفاقات خوبی برای پرسپولیس درنقل و انتقالات رخ دهد، پرونده انتقال این بازیکن به اروپا مجددا باز شود. ضمن اینکه شنیده می‌شود شجاع خلیل‌زاده هم پیشنهاد رسمی از تیم‌های شرق آسیا دارد و خودش هم مخالف این انتقال است.

اول استراحت بعد مذاکره تلفنی
گابریل کالدرون دیروز به بوینس‌آیرس رسیده و به همین دلیل باشگاه طی این چند روز که او ایران را ترک کرده، نتوانسته به‌صورت مستقیم با سرمربی خود صحبت کند اما شنیدیم او بعد از استراحتی کوتاه، امروز یا فردا به‌صورت تلفنی با انصاری‌فرد مذاکره می‌کند و از آخرین اتفاقات نقل و انتقالاتی باخبر می‌شود.

پول رسن هفته آینده پرداخت می‌شود
باشگاه این روزها سخت به دنبال جور کردن طلب بشار رسن است و ظاهرا به موفقیت‌هایی هم رسیده است. شنیدیم هفته آینده یا بخشی از پول رسن (200 هزار دلار) یا تمام بدهی این بازیکن به حسابش واریز می‌شود تا بحث جدایی‌اش منتفی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها