أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۵۵۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۱۴ دی ۱۳۹۸
درباره اقدام تروریستی آمریکا؛
اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پی ترور شهید سردار سرلشکر قاسم سلیمانی و یارانش در بغداد به دستور رییس جمهوری آمریکا روز شنبه با صدور بیانیه‌ای تاکید کردند که آمریکای جنایتکار با این اقدام وحشیانه و ناجوانمردانه باید منتظر انتقامی سخت باشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خانه ملت، اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس، جنایت تروریستی و ضدبشری آمریکا و به شهادت رساندن سردار مبارزه با تروریسم را به شدت محکوم کرده و شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را به جهان اسلام، محور مقاومت و ملت شریف ایران تبریک و فقدان یار و یاور همیشگی رهبر معظم انقلاب و خادم ملت‌های مستضف را تسلیت گفتند.

این بیانیه افزود: آمریکای جنایتکار با این اقدام وحشیانه و ناجوانمردانه باید منتظر انتقامی سخت باشد و قطعاً شجره طیبه حاج قاسم سلیمانی آنقدر ثمر داده که میلیون‌ها جوان مؤمن و انقلابی در جهان اسلام منتغم او خواهند بود و منتظر اقدام جمهوری اسلامی نخواهند ماند.

در بیانیه کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی آمده است: آمریکا، صهیونیسم و استکبار جهانی بداند که حاج قاسم سلیمانی، میلیون‌ها قاسم دیگر را پرورانده که آنها در جهان اسلام پرچم فروپاشی آمریکا و تروریسم را به دوش خواهند کشید.

این بیانیه خاطرنشان کرد: دشمنان، معاندین و قدرت‌های سلطه‌گری مثل آمریکا بدانند که شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب وحدت و انسجام داخلی محور مقاومت و ترس و وحشت دائمی آمریکایی‌ها در منطقه خواهد شد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بررسی‌های دقیق تحولات، راهکارها و باید و نبایدهای خود را هماهنگ با شورای عالی امنیت ملی تقدیم خواهد کرد تا با هماهنگی کامل آمریکا را در دستیابی به اهداف شوم خود با ناکامی روبرو کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها