أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۶۰۷۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۲۳ دی ۱۳۹۸
باشگاه پرسپولیس قصد دارد در اخرین روز از نقل و انتقالات زمستانی بعدازانتخاب سرمربی جدید خود اقدام به خرید بازیکن کند.
به گزارش پایگاه 598، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که جلسات فشرده ای را با یحیی گل محمدی برای حضور وی در راس کادرفنی سرخپوشان داشته است ، حالا دنبال تامین خواسته های سرمربی جدید سرخ هاست. گفته می شود جدایی شبانه فرشاد احمدزاده نیز در راستای همین توافقات بوده است. از قرار معلوم یحیی گل محمدی لیست خروج بازیکنان پرسپولیس را اعلام کرده است که فرشاد احمدزاده در آن حضور داشته است.

همچنین یکی از بازیکنان باتجربه این تیم در خط دفاع نیز در لیست مازاد سرخ ها قرار گرفته است که احتمال بسیار زیاد این بازیکن حسین ماهینی خواهد بود اما پرسپولیس قصد دارد ابتدا تکلیف خرید دومین مهاجم خود پس از جذب بامداد امروز اوساگونا را مشخص کرده و سپس این مدافع را از جمع سرخپوشان کنار بگذارد.

همچنین گل محمدی قصد داشت یکی از هافبک های فعلی شهرخودرو را به پرسپولیس بیاورد که با مخالفت سرسختانه حمیداوی مالک شهرخودرو روبرو شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها