يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۶۲۱۵
زمان انتشار: ۱۵:۲۸     ۲۷ دی ۱۳۹۸
به گزارش پایگاه 598، سیروان خسروی در صفحه شخصی خود در اینستاگرامش از پیشنهاد مهراب قاسم‌خانی برای حمایت از روحانی افشاگری کرد.

بعد از خوندن پست مهراب قاسمخانی ، دوست قدیمی ، و آشنای امروز که در مورد من نوشته شده ترجیح دادم که سکوت نکنم تا موجب سو تعبیر از طرف دنبال کننده های ایشون نشه.

مهراب جان قطعا به یاد داری که در ایام انتخابات پیشین با من تماس گرفتی و گفتی از طرف تیم آقای روحانی پیشنهاد شده که من(سیروان خسروی) در ازای دریافت دستمزد ٣ سانس کنسرت تهران ، سه چهار آهنگ در تجمع هوادارهای ایشون در استادیوم ١٢،٠٠٠ نفری آزادی اجرا کنم و قطعا یادت هست که ضمن ردِ این پیشنهاد ، به دلیل صمیمی بودنمون، جواب بی ادبانه ای هم در رابطه با این حرفت دادم. اگه از نظر تو این موضوع نشون میده که شما و هم تیمیهاتون اومدین وسط و ریسک کردین و لباستون خاکی شده و من هیچ عملی انجام نمیدم و سر از اینجور مسائل در نمیارم و فقط زندگی خودم برام مهمه ، من دیگه نیازی به توضیح بیشتر نمیبینم. در مورد قسمت پی نوشت متنی که نوشتی؛ من اسم "یکی از دوستان" رو میدونم چون تو همون مکالمه تلفنی خودت جریان رو تعریف کردی، ولی اگه شهامت نداری که اسمشو بنویسی ، لازم نیست اصلا در موردش بنویسی که باعث شه مخاطبت فکر کنه "یکی از دوستان" همون "سیروان خسروی" بوده. 

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها