يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۶۲۹۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۳۰ دی ۱۳۹۸
تیراندازی در میدان مسابقه بسکتبال آموزشگاهی در یکی از شهر‌های آمریکا به کشته شدن یک جوان ۱۸ ساله منجر شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، تیراندازی در یک میدان ورزشی در روز‌های گذشته در یکی از شهر‌های آمریکا به کشته شدن یک جوانان ۱۸ ساله بسکتبالیست منجر شد.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس» «مارک استریکلند» جوان ۱۸ ساله حین بازی بسکتبال در مدرسه‌ای در «دالاس» با ضرب گلوله یک تن دیگر مجروح و روز جمعه جان خود را از دست داد. این حادثه ۱۱ ژانویه (شنبه ۲۱ دی) حین برگزاری یک مسابقه بسکتبال آموزشگاهی در شهر دالاس رخ داد.

ضارب یک جوان ۱۵ ساله بود که یک روز بعد این ماجرا خود را پلیس تسلیم کرد. پلیس دالاس اعلام کرده که این فرد اینک با اتهام قتل مواجه است. در جریان این تیراندازی تماشاچیان نوجوان سالن مسابقه را ترک کردند. تعداد تماشاچیان این بازی حین تیراندازی حدود ۶۵۰ نفر اعلام شد.

به گزارش این منبع خبری، پلیس اعلام کرده حین این حادثه یک افسر پلیس نیز به دلیل برخورد گلوله آسیب جزیی دید. مسئولان مدرسه مکان وقوع این حادثه نیز باشرح حال ماجرا گفتند که مقتول از دانش آموزان سابق و ضارب از دانش آموزان کنونی این مکان آموزشی بوده است.

چندی قبل نیز تیراندازی در یک بازی فوتبال دبیرستانی در آمریکا ۲ مجروح برجا گذاشت.

تیراندازی در مراکز آموزشی و دبیرستان‌های آمریکا موجی از نگرانی‌ها بین خانواده‌ها را ایجاد کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها