يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۶۳۳۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۳۰ دی ۱۳۹۸
همزمان با سومین سالگرد حادثه فرو ریختن ساختمان پلاسکو جمعی از خانواده شهدای آتش نشان با حضور در مقابل این ساختمان یاد عزیزانشان را گرامی داشتند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، ظهر امروز و همزمان با ساعت ریزش ساختمان پلاسکو شماری از خانواده‌های آتش نشانانی که در ساختمان پلاسکو به شهادت رسیده بودند، مقابل این ساختمان حاضر شده و با گلباران کردن این محل یاد عزیزان خود را گرامی داشتند.

حضور خانواده شهدای آتش‌نشان مقابل پلاسکو + عکس

همچنین گروهی از شهروندان نیز با خانواده شهدای آتش نشان همراه شدند و در ادامه با هماهنگی انجام شده، در کارگاه بخش جنوبی ساختمان در حال ساخت به روی خانواده‌ها باز شد و شماری از آنان با حضور در این محل به یاد عزیزانشان نماز اقامه کردند.

در پایان این مراسم نذورات از سوی خانواده‌ها در این محل توزیع شد و خانواده‌های حاضر نیز از مسئولان بنیاد مستضعفان و شهرداری تهران خواستند که در ساخت ساختمان جدید پلاسکو یادمانی از شهدای آتش نشان را مد نظر قرار دهند؛ چرا که این شهدا برای حفاظت از جان و مال شهروندان به این ساختمان رفته و به شهادت رسیدند و باید این اقدام آنان ارج نهاده شود.

حضور خانواده شهدای آتش‌نشان مقابل پلاسکو + عکس

حضور خانواده شهدای آتش‌نشان مقابل پلاسکو + عکس


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها