أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۶۴۷۳
زمان انتشار: ۱۵:۵۵     ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
زینب سلیمانی در بیروت:
«ضاحیه» بیروت دیروز هم شاهد برگزاری یک مراسم دیگر گرامیداشت یاد شهید سردار قاسم سلیمانی بود که دختر ایشان هم در مراسم حضور داشت.
به گزارش پایگاه 598، «گروه‌های امور زنان» حزب‌الله و انجمن فرهنگی لبنان در ضاحیه، حومه جنوبی بیروت، دیروز پنجشنبه مراسم یادبودی برای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برگزار کردند و زینب سلیمانی فرزند این شهید، که به مراسم دعوت شده بود، در آنجا حضور یافت و سخنرانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری العهد، دختر شهید سلیمانی طی سخنانی تاکید کرد: «دستان شهدای جبهه مقاومت به شمشیر ذوالفقار برنده‌ای تبدیل شده است که به سمت دشمنان گرفته شده و می‌گوید که بکشید، بکشید، بکشید تا دستمان ما به ذوالفقاری برای یاری اسلام تبدیل شود».

زینب سلیمانی گفت: «من به نام قاسم سلیمانی و ندای حق و دین پیش شما آمده‌ام. ندای فُزتُ و ربّ الکعبه. رزمندگان جنوب لبنان به ما شهامت دادند. دشمنان ما نمی‌خواهند که جوانان ما جسور باشند، اما شما نمی‌گذارید دشمنان به اهداف شوم خود برسند».

فرزند شهید سلیمانی ادامه داد: «شهدای شما و ما یعنی شهدای اسلامی که از اسلام و ارزش‌های آن و ارزش‌های امام خمینی و امام خامنه‌ای تا ابد صیانت کردند. شما سربازان اسلام و محافظان آن هستید. شما سربازان امام خمینی هستند. شما انقلاب هستید و با شما دل‌های خانواده‌های شهدا آرام می‌شود».

زینب سلیمانی در پایان تصریح کرد: «عشق حسینی شما و خون شهدای شما و عشق شما به انقلاب و شعار مرگ بر اسرائیل و جسارت شما و عزم و اراده مبارزان شما، اراده ما را دوچندان کرد».

سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه «ابومهدی المهندس» نایب رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق و همراهانشان بامداد جمعه سیزدهم دی ماه ۹۸ در نزدیکی فرودگاه بغداد و به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با پهپاد‌های این کشور ترور شد و به شهادت رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها