أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۶۵۲۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
فرمانده کل سپاه در ادامه بازدید از مناطق سیل‌زده شرق هرمزگان، عصر شنبه از منطقه گافر در بشاگرد بازدید کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار حسین سلامی عصر شنبه در ادامه سفر به مناطق سیل‌زده شرق هرمزگان از وضعیت چندین روستای منطقه سیل‌زده گافر از توابع شهرستان بشاگرد استان هرمزگان بازدید کرد.

در این بازدید، استاندار هرمزگان و سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز فرمانده کل سپاه را همراهی می‌کردند.

فرمانده کل سپاه در این بازدید، ضمن بررسی مشکلات و مسائل سیل‌زدگان منطقه بشاگرد، از نزدیک با مردم این مناطق نیز هم‌صحبت شد و بر تأمین نیازهای آنان و مشارکت سپاه در تأمین زیرساخت‌های زندگی مردم در این روستاها تأکید کرد.

منطقه گافر از توابع شهرستان بشاگرد است که بسیاری از راههای آن در پی سیل اخیر آسیب اساسی دیده‌اند. همین موضوع نیز مدنظر فرمانده کل سپاه در بازدید هوایی از این منطقه بود سردار سلامی آمادگی سپاه به منظور مشارکت در بازسازی راههای مناطق سیل‌زده را اعلام کرد.

هم اکنون نیز بخش‌هایی از توان لجستیکی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و نیروی دریایی سپاه شامل مجموعه‌ای از لودرها، کامیون‌ها و چندین دستگاه بولدوزر در منطقه جاسک و بشاگرد مشغول مرمت جاده‌ها و محورهایی است که سیل ویرانگر دو هفته گذشته خسارات وسیعی به آنها وارد کرد و راه بیش از 130 روستای شرق هرمزگان را با مناطق پیرامونی آنها مسدود کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها