يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۶۶۱۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
آیت الله رئیسی:
آیت‌الله رئیسی در جلسه امروز شورای عالی قضائی گفت: دیر یا زود با قاتلان شهید سلیمانی ملاقات خواهیم کرد، اما نه برای مذاکره برای محاکمه و مجازات آن‌ها. رئیس قوه‌قضائیه با بیان اینکه خون مطهر حاج‌قاسم سلیمانی نقش برانگیختگی در بین ملت ایران و ملت‌های منطقه داشته است ادامه داد: خون این شهید بزرگوار نقش برانگیختگی داشته است و همچنین از جامعه ما و از جوامع دیگر، صیانت‌بخشی کرده است.
به گزارش پایگاه 598، آیت‌الله رئیسی در جلسه امروز شورای عالی قضائی گفت: دیر یا زود با قاتلان شهید سلیمانی ملاقات خواهیم کرد، اما نه برای مذاکره برای محاکمه و مجازات آن‌ها.

رئیس قوه‌قضائیه با بیان اینکه خون مطهر حاج‌قاسم سلیمانی نقش برانگیختگی در بین ملت ایران و ملت‌های منطقه داشته است ادامه داد: خون این شهید بزرگوار نقش برانگیختگی داشته است و همچنین از جامعه ما و از  جوامع دیگر، صیانت‌بخشی کرده است. 

وی گفت: ان‌شاءالله امر حقوقی و قضائی قضیه را دنبال می‌کنیم و در صحبتی که با رئیس دادگاه عالی قضایی عراق داشته‌ام، دیدم که انگیزه عالی وجود دارد و برای پیگیری ماجرا برنامه‌ریزی کرده‌اند. از زمانی که این جنایت هولناک رخ داد، کشور عراق کار را در بخش‌های مختلف دنبال کرده است و امیدواریم ما نیز در بخش‌های مختلف قوه‌قضائیه با کمک دوستانمان در عراق کار را دنبال کنیم. 

آیت‌الله رئیسی گفت: دیر یا زود با قاتلان حاج قاسم سلیمانی ملاقات می‌کنیم، اما نه برای مذاکره، بلکه کار را از طریق مجامع بین‌المللی دنبال می‌کنیم و با قاتلان این سردار شهید برای محاکمه، مجازات و کیفر این جنایت هولناک ملاقات خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها