يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۶۶۷۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یارانه ۷۲ هزار تومانی را تکذیب کرد.
به گزارش پایگاه 598، محمد شریعتمداری در حاشیه جشنواره حاتم در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که اخیراً کمیسیون تلفیق مجلس اعلام کرده قرار شده یارانه و کمک معیشتی دولت با یکدیگر تجمیع شود و در مجموع 72 هزار تومان به حساب مردم واریز گردد، آیا این درست است یا خیر، اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد البته نمایندگان مجلس می‌توانند در قالب بررسی بودجه عمومی تغییراتی را اعلام کنند اما این موضوع در لایحه دولت پیش بینی نشده است.

وی با بیان اینکه به اعتقاد بنده باید از هرگونه تشویش در سطح جامعه آن هم در شرایط فعلی جلوگیری کرد، گفت: دولت درصدد است برای افراد کم درآمد و متوسط به صورت مستقل یارانه و کمک حمایتی معیشتی را پرداخت کند. تا جایی که بنده اطلاع دارم این برنامه ثابت است و هنوز تغییراتی در آن اعمال نشده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این پرسش که به صورت کلی پس دولت با یکی شدن یارانه و کمک معیشتی موافق نیست، افزود: من نظر شخصی خود را می‌دهم.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها