أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۶۷۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
هزاران نفر از ساکنان فلسطین اشغالی علیه معامله قرن تظاهرات برپا کردند.
به گزارش پایگاه 598، مهر به نقل از فلسطین الیوم: هزاران اسرائیلی با برپایی تظاهرات در تل آویو در اعتراض به طرح به اصطلاح صلح ترامپ موسوم به معامله قرن، الحاق بیشتر سرزمینهای فلسطینی به اسرائیل را محکوم کردند.

معترضین این طرح را بیشتر طرح آپارتاید دانستند تا طرح صلح.

تظاهرات‌کنندگان پلاکارت‌هایی به زبان‌های عبری و عربی در دست داشتند که محتوای آنها رد معامله قرن، مخالف با الحاق اراضی اشغالی فلسطینی و امثال آن بود.

از جمله احزاب شرکت‌کننده در این تظاهرات، حزب «کار» و «میرتس» بودند. «تمار زاندربرگ» (Tamar Zandberg) عضو میرتس در این تظاهرات گفت: طرح ترامپ طرح صلح نیست بلکه طرح الحاق (اراضی) و کوچ (اجباری) است، نسخه‌ای برای خشونت بیشتر است که تمام منطقه را در برمی‌گیرد. هر طرحی باید با توافق سران اسرائیلی و فلسطینی اتخاذ شود.

گفتنی است «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا هشتم بهمن ماه در یک کنفرانس خبری از طرح صلح خود موسوم به «معامله قرن» رونمایی کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها