يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۶۸۵۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
باشگاه پیکان تهران عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایلنا، عبدالله ویسی در جلسه نهایی که امروز با مدیران باشگاه پیکان تهران برگزار کرد در نهایت سرمربیگری این باشگاه را پذیرفت و به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد.

ویسی پس از قبول سرمربیگری تیم پیکان به زودی مربی و دستیارانش را معرفی خواهد کرد تا برای مسابقه هفته نوزدهم آماده شود. تیم پیکان در مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر روی جمعه در تبریز باید با ماشین سازی مصاف بدهد.

ویسی به این ترتیب جانشین حسین فرکی شد که پس از شکست سه بر صفر در هفته هجدهم مقابل شاهین شهرداری بوشهر از سمت خود استعفا کرده بود. فرکی طی 23 مسابقه رسمی به عنوان سرمربی روی نیمکت پیکان حضور داشت که به 7 پیروزی، 7 تساوی و 9 شکست دست پیدا کرده بود.

تیم پیکان اکنون با کسب 13 امتیاز از 18 مسابقه گذشته لیگ برتر در جایگاه چهاردهم جدول رده بندی فاصله دارد و تنها سه امتیاز با قعر جدول فاصله دارد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها