أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۶۹۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
روزنامه قطری پیش بینی کرد که کریم انصاری فرد مدتی طولانی از ترکیب السیلیه به خاطر آسیب دیدگی به دور باشد.
به گزارش پایگاه 598، خبرورزشی به نقل از استاد الدوحه، السیلیه در جام امیر قطر به مصاف ام صلال رفت و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. کریم انصاری فرد در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و توانست یک پنالتی بگیرد که تا هم تیمی مراکشی اش آن را تبدیل به گل کند.

روزنامه استاد الدوحه نوشت که انصاری فرد مصدوم شده و آسیب دیدگی او به گونه‌ای است که به احتمال خیلی زیاد مدتی طولانی دور از میادین باشد.

این روزنامه قطری در ادامه نوشت که انصاری فرد از بهترین بازیکنان السیلیه است و آسیب دیدگی اش سرمربی تیم را نگران خواهد کرد.

این مهاجم ایرانی فصل نخست حضورش را در السیلیه تجربه می‌کند. او شروع خوبی با این تیم قطری داشت، اما در چند دیدار اخیر موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها