أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۷۱۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
کاندیدای شورای ائتلاف اصولگرایان استان قم در نشست خبری با بیان اینکه ‌نشستم‌ با گروه‌های اصلاح‌طلب کذب محض است، گفت: قطع یارانه توهین به مردم بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، احمد امیرآبادی فراهانی ‌در نشست خبری نامزدهای منتخب شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم با اصحاب رسانه، در پاسخ به سؤالی در ارتباط با شایعه زمین‌های زیر پل 9 دی منتسب به وی اظهار داشت: این موضوع در مجلس نهم و دهم مطرح شد و هر سری هم شب‌نامه‌هایی به شورای نگهبان نوشته می‌شود درحالی‌که این موضوع صحت نداشته و هر دفعه از سوی شورای نگهبان بررسی و تأیید صلاحیت صورت می‌گیرد.

کاندیدای شورای ائتلاف اصولگرایان استان قم افزود: وقتی جایی پل زده می‌شود قیمت ساختمان و زمین بی‌ارزش می‌شود، باید دید خانه اخوی بنده و دامادشان به خاطر زدن پل جمهوری ارزان شده یا گران شده است؟ بنده نیز در خیابان جوادالائمه خانه‌ای دارم که در آن ساکن هستم هیچ ملک دیگری ندارم و هر کس چیزی پیدا کرد می‌تواند اعلام کند.

وی بیان کرد: بنده حاضرم اموال خود، بستگانم و حتی فامیل‌های درجه‌یک و دو را اعلام کنم  و اگر چیزی به‌ناحق اضافه‌شده به آن رسیدگی شود، بنابراین مطرح‌شدن این‌گونه مسائل در فضای مجازی صحیح نیست.

امیرآبادی فراهانی در ادامه با تأکید بر اینکه وظیفه نمایندگان مردم قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین است،  عنوان کرد: در طول چهار سال گذشته 482 طرح در مجلس ارائه‌شده که 20 طرح سهم بنده بوده که 13 برابر سایر نمایندگان است.

کاندیدای شورای ائتلاف اصولگرایان استان قم ادامه داد: بنده و آقای تاجگردون تنها نمایندگانی بودیم  که سال‌ها عضو کمیسیون تلفیق  بوده‌ایم، معمولاً در تحقیق و تفحص‌ها حضور فعالی داشته‌ایم و در حوزه استانی نیز کارگروه‌های ما ناظران خوبی در استان بوده‌اند و حدود 500 نفر از نخبگانی ما در کارگروه‌ها حضور داشتند.

وی با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام قم گفت: در برخی پروژه‌ها گره کور افتاده است، جلسات زیادی در خصوص این پروژه‌ها داشته‌ایم، استاندار قبلی بحث فرودگاه را به دادگاه برد و از سرمایه‌گذار قبلی خلع ید کرد، ما 50 میلیارد تومان به شهردار قم دادیم، با بانک پاسارگاد صحبت کردیم ، اعلام کرد که مشکل همه‌کسانی معارض هستند باید رفع شود تا وارد پروژه شویم.

امیرآبادی فراهانی با اشاره به پروژه منوریل قم اظهار داشت: قرار بود این پروژه تا پردیسان برود، در حال حاضر اصلاً صرفه اقتصادی ندارد که تا حرم مسافر سوار شود؛به دنبال تغییر کاربری برای آن هستیم، احتمالاً این تغییر داده شود اما همه این‌ها نیازمند بودجه است، این در حالی است که وضعیت منابع داخلی مطلوب نیست.

کاندیدای شورای ائتلاف اصولگرایان استان قم ‌تأکید کرد: اگر منابع لازم پیش‌بینی نشود و زمان‌بندی برای آن معین نشود نباید امیدوار بود که هیچ‌کدام از پروژه‌های نیمه تمام اجرایی شود. درنتیجه باید منابع را در نظر گرفت، زمان‌بندی کرد و سپس به دنبال عملیاتی کردن آن‌ها رفت.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص دعوت شدن در جلسه یکی از گروهای اصلاح‌طلب در قم گفت: حدود دو هفته گذشته، تعدادی از فعالان سیاسی منطقه نیروگاه دعوت‌شده بودند که یک سری از آن‌ها کاندیداهای شورای شهر بودند که رأی نیاورده بودند، تعدادی هم کاندیداهایی بودند که رأی آورده  بودند و یک سری هم از جبهه پایداری در این جلسه حضور داشتند و نشست بنده با گروه‌های اصلاح‌طلب کذب محض است.

امیرآبادی فراهانی با اشاره به موضوع یارانه معیشتی گفت: در این رابطه جلسه‌ای در کمیسیون تلفیق تشکیل شد، با برخورد برخی دولتی‌ها در رابطه با اینکه  یارانه معیشتی پشتوانه قانونی ندارد یک نگرانی در میان نمایندگان ایجاد شد که ممکن است یارانه را قطع کنند درنتیجه تصمیم به تجمیع این دو گرفتیم.

کاندیدای شورای ائتلاف اصولگرایان استان قم اظهار داشت: می‌گویند 60 میلیون در کشور این یارانه را دریافت می‌کنند درحالی‌که این‌گونه نبوده و بسیاری آن را نمی‌گیرند، دولت تهدید کرده اگر به یارانه معیشتی اعتراض کنید یارانه را هم قطع می‌کنیم که این‌یک توهین به مردم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها