يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۶۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: با تشخیص پزشک معالج ۴ بیمار مشکوک به کرونا در اردبیل از بیمارستان مرخص شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، قدرت اخوان اکبری پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از بیمارستان تروما و محل بستری بیماران مشکوک به کرونا در اردبیل عنوان کرد: با توجه به بهبود حال عمومی ۴ بیمار مشکوک به کرونا در اردبیل، این بیماران با تشخیص پزشک معالج و تأیید پزشک متخصص عفونی از بیمارستان ترومای اردبیل مرخص شدند.

به گفته وی ۲ بیمار دیگر نیز که مشکوک به کرونا بودند، با توجه به بهبود وضعیت جسمانی از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی منتقل شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ادامه داد: در استان اردبیل تا کنون دو مورد ویروس کرونا مثبت اعلام شده و ۱۲ بیمار مشکوک نیز تحت نظر کادر درمانی قرار گرفته و بستری شدند.

اخوان اکبری تصریح کرد: بیماران کرونا و افراد مشکوک به این ویروس در اردبیل به صورت مستمر و بدون وقفه توسط کادر پزشکی مورد ویزیت و تحت کنترل و پایش قرار می‌گیرند تا روند درمان به شکل مطلوبی طی شده و بیماران سلامتی خود را بازیابند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به اقدامات پیشگیرانه و شست وشوی مرتب دست‌ها، یادآور شد: ارائه خدمات کادر درمانی در چنین شرایطی به مانند جهاد در راه خدا بوده و قدردان تمامی تلاش‌های انجام یافته توسط کادر پزشکی هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها