يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۸۷۴۶
زمان انتشار: ۱۵:۵۰     ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌ها در کشور تا روز دوشنبه خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌ها در کشور تا روز دوشنبه خبر داد.

صادق ضیاییان در این باره اظهارکرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها طی روز جاری، پنجشنبه به جز استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبی، ایلام و جنوب خوزستان، در سایر مناطق کشور به تناوب در بعضی ساعات بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات البرز مرکزی زاگرس مرکزی بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز جمعه این وضعیت در نیمه شرقی کشور شمال غرب و استان‌های واقع در دامنه البرز مرکزی رخ خواهد داد. دریای خزر نیز از بعد از ظهر پنجشنبه تا ظهر جمعه مواج است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی روز شنبه با عبور از تراز میانی از نوار شمالی کشور در مناطق شمال غرب دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز و شمال شرق و طی روز یکشنبه در شمال شرق، در برخی نقاط شرق و دامنه‌های البرز شرقی شاهد بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات مناطق سردسیر بارش برف خواهیم بود و سپس این سامانه از کشور خارج می‌شود.

ضیاییان افزود: از بعدازظهر روز دوشنبه مجدداً در نقاط شمال غرب، سواحل غربی خزر و دامنه‌های البرز و مرکزی بارش رخ خواهد داد.

وی درباره وضعیت آب و هوای تهران طی دو روز آینده نیز گفت: فردا (۱۵ فروردین ماه) آسمان تهران کمی ابری و تا نیمه ابری، وزش باد و گاهی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۲۲ و ۹ درجه سانتیگراد است. در روز (۱۶ فروردین ماه) نیز آسمان پایتخت کمی با وزش باد در بعد از ظهر و افزایش ابر و بارش پراکنده و احتمال وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. همچنین بیشینه و کمینه دمای هوای این روز به ترتیب ۲۲ و ۱۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها