يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۸۹۶۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
اگر طب هاریسون توانایی داشت نخست‌وزیر انگلستان را درمان می کرد، پس پیشرفت آنها در طب کجاست؟؟؟ طب مدرن و استعماری جز پول و انحصار طلبی هیچ ندارد!! خجالت نمی کشند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از برترین‌ها: کانال تلگرامی منتسب به شیخ عباس تبریزیان از مدعیان طب اسلامی که با آتش زدن کتاب پزشکی هاریسون حاشیه‌ساز شده بود، به تازگی در مطلبی به تحلیل ماجرای ابتلای بوریس جانسون؛ نخست‌وزیر انگلیس به بیماری کرونا پرداخته است.

تحلیل تازه کانال تبریزیان درباره کرونای بوریس جانسون!

در تحلیل این کانال تلگرامی آمده است:

* کشور ایران از نظر علم پزشکی بالاتر از آمریکا و اروپا قرار دارد، اساساً ایران خودش اصل و پایه و مبتکر طب نوین است، نه اورپا و آمریکا، هاریسون نیز ایرانی بوده! اساسا دانشجویان از آمریکا و اروپا به ایران می آمدند و علم پزشکی را می آموختند و این علم را به اروپا و آمریکا منتقل کردند.

* دلیل اینکه ایران از آمریکا و اروپا در علم پزشکی بالاتر است جریان بیماری کروناست که در چین و سپس ایران شروع شد، این بیماری به سرعت در ایران و بدون تدابیر جدی کنترل شد، ولی در آمریکا و کشورهای اروپایی همچون ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، انگلستان و ... تلفات بیشتری گرفت و عده بیشتری را مبتلا کرد و همچنان نیز ادامه دارد، پس آمریکا که مدعی است که هاریسون از خودشان است و جزو یهود آمریکایی بوده، اکنون باید به این سوال پاسخ دهد که طب هاریسون کجاست؟ چرا به داد بیماران کرونایی نمی رسد؟

* اگر طب هاریسون توانایی داشت نخست‌وزیر انگلستان را درمان می کرد، پس پیشرفت آنها در طب کجاست؟؟؟ طب مدرن و استعماری جز پول و انحصار طلبی هیچ ندارد!! خجالت نمی کشند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها