کد خبر: ۴۶۸۹۹۰
زمان انتشار: ۱۵:۲۵     ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
اوضاع وخیمی که سرپرست شرکت فجر جهاد از شرکت های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی با مدرک تحصیلی لیسانس تکنولوژی معماری از واحد آزاد عجب شیر! و مدیرعامل قبلی با استخدام های سفارش شده اقوام بعضی از نمایندگان مجلس سابق و حقوق های نجومی آنها این موضوع را تشدید کرده اند.
به گزارش پایگاه 598، سایت خبری نبض بازار در گزارشی به نقد مشکلات یکی از شرکت فجر جهاد از شرکت های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت. در بخشی از این گزارش آمده است، تازگی خبری منتشر شده که در یکی از شرکت های صندوق بازنشستگی در پی عزل مدیرعامل شرکت در شب عید قائم مقام او را به عنوان سرپرست شرکت قرار داده اند.

عدم تخصص مدیران این شرکت در حوزه حمل و نقل به عنوان یک کار تخصصی و داشتن حداقل چهار سال سابقه برای صدور پروانه فعالیت هست اما سرپرست و رییس سابق سابقه کافی و مرتبط نداشته اند و با رویکرد عجیب به آنها اجازه کار داده شده است!

اخبار دریافتی حکایت از آن دارد که سرپرست جدید دست راست مدیریت قبلی در  شرکت بوده است. مدیریتی قبلی که ضررهای مکرری در طول یک سال ونیم گذشته به شرکت وارد نموده است. رویکردی که می تواند ادامه داشته باشد و مقدار خاصه خرجی ها هم در طول این مدت قابل توجه است مثلا فقط فاکتور هتل های درجه یک برای اقامت چند ساعته، بیلبوردهای زده نشده، مهر و تسبیح کربلای حاجی و ده ها نمونه ریز و درشت دیگر….

در ادامه این گزارش آمده است که ده ها سوال باقیمانده دیگر هست که در مطالب بعدی طرح می شود؟

اما سوال اصلی از رییس صندوق بازنشستگی و شخص وزیر کار مطرح میشود که بر چه اساسی بدنه مدیریتی یک شرکت سابقا سودده در اختیار یک مجموعه مدیریتی ناکارآمد قرار می‌گیرد تا با تصمیم ها و تسویه های نادرست سیستمی در این شرکت سبب ضرر به بیت المال در صندوق به نام بازنشستگان مظلوم مزین است بشود؟

متن کامل این گزارش را در سایت نبض بازار بخوانید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها