يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۹۳۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
وزیر آموزش و پرورش در پیامی توئیتری در حساب خود گفت: شبکه شاد(شبکه آموزشی دانش‌آموزی) به حدود ۱۰ میلیون نصب در دهمین روز اعلام رسیده است.
به گزارش پایگاه 598، محسن حاجی میرزایی در پیامی با انتشار عکسی از مشارکت والدین در امر آموزش، اظهار داشت: یک پدر مهربان از چادرنشین‌های عشایر «در میان خراسان جنوبی» ایران سرفراز در حال نصب برنامه شاد برای فرزندش.

وی افزود: شبکه شاد به حدود ۱۰ میلیون نصب در دهمین روز اعلام رسیده است.
 

‌بنا براین گزارش همچنین مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هزینه تماس با مرکز راهنمای شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) مانند تلفن ثابت شهری است.

‌مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در این اطلاعیه اعلام کرد: با توجه به راه‌اندازی شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) از ۲۱ فروردین سال جاری و امکان ثبت‌نام معلمان و دانش‌آموزان دوره دبستان و تشکیل کلاس‌ها و گروه‌های آموزشی، ممکن است برخی از کاربران در هنگام ثبت‌نام در این شبکه با مشکلاتی مواجه شوند.

در این راستا مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در دو مرحله پاسخ به سوالات متداول در خصوص شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) را منتشر کرده است و در آن به پرسش‌های متداولی که ممکن است کاربران با آن مواجه شوند را پاسخ داده است.

همچنین شماره تلفن ۴۳۰۸۱ برای پاسخگویی به مشکلات کاربران در نظر گرفته شده است و هزینه تلفن داخل شهری و بین استانی دریافت می‌شود.
 
منبع:تابناک

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها