کد خبر: ۴۶۹۶۵۴
زمان انتشار: ۱۶:۰۵     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
آیت الله نوری همدانی باصدور پیامی ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله امینی گفت: این عالم خدوم و با اخلاص در تمام عرصه ها یک روحانی ممتاز بود.
به گزارش پایگاه 598، پیام آیت الله «حسین نوری همدانی» درپی ارتحال آیت‌الله «ابراهیم امینی» به شرح زیر است:

 

با نهایت تأسف و تأثر خبر ارتحال فقیه عالیقدر یار صدیق امام و انقلاب و عضو جامعه مدرسین و مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت الله آقای حاج شیخ ابراهیم امینی رحمت الله علیه را دریافت کردم.

 

این عالم خدوم و با اخلاص در تمام عرصه ها یک روحانی ممتاز بود، اینجانب که سالیان متمادی با ایشان هم درس و هم مباحثه بودم و بیش از هفتاد سال رفاقت داشته ام که تا آخرین روزهای عمر بابرکت ایشان ادامه داشت چیزی جز اخلاص و تقوی و تواضع و اخلاق از آن بزرگوار سراغ ندارم.

 

علاقه وافر ایشان نسبت به امام راحل رحمت الله علیه و انقلاب زبان زد بود و از پیشگامان نهضت اسلامی محسوب می شد و در تعالی این نظام مقدس از هیچ کوششی دریغ نمی کرد.

 

کتاب های او به عنوان مجموعه آثار بسیار مفید برای همه پژوهشگران خصوصا جوانان است، مرحوم آیت الله امینی را حقیقتا می توان یک الگوی ارزنده و پرکار برای طلاب جوان توصیف کرد.

 

بی شک فقدان آن فقیه عالی قدر خسارتی عظیم و ثلمه جبران ناپذیر برای حوزه های علمیه است.

 

اینجانب ارتحال این مجاهد نستوه را محضر مبارک مولایمان حضرت بقیة الاعظم عجل الله تعالی، حوزه های علمیه، خاندان مکرم آن فقید سعید و عموم ملت ایران تسلیت عرض می کنم و علو مقام و حشر با ائمه معصومین علیهم السلام را برای آن مرحوم مسئلت می کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها