أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۹۶۹۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهند قطار رهبر کره شمالی در مجمتع‌اش در ووسان پارک شده است.
به گزارش پایگاه 598، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان: تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهند قطاری که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی با آن مسافرت می‌کند، در مجمتع‌اش در ووسان پارک شده است.

خبرگزاری رویترز نیز اعلام کرده است این موضوع اگر چه نمی‌تواند گویای زنده بودن یا مرگ رهبر کره شمالی باشد، اما می‌تواند احتمالی از حضور وی و افراد خانواده‌ی او در این منطقه خاص در شرق کشور کره باشد.

قطار کیم‌جونگ اون در شرق کره‌شمالی دیده شد

پیش از این رسانه خبری بلومبرگ اعلام کرده بود اتحادیه دوستی دو کره اخبار و شایعات منتشر شده درباره وخامت حال کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی را جعلی خواند.

بر این اساس، الخاندرو کائو دو بنوس، رئیس اتحادیه دوستی دو کره در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ما گزارش‌های رسمی از پیونگ یانگ دریافت کرده ایم که نشان می‌دهد اخبار رسانه‌های غربی مبنی بر وخامت حال کیم جونگ اون صحت ندارد.

اتحادیه دوستی دو کره از سوی کره شمالی به رسمیت شناخته می‌شود و در سال ۲۰۰۰ تاسیس شده است.

پیش‌تر رسانه‌های کره جنوبی مدعی شدند کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی پیونگ یانگ، پایتخت این کشور را ترک کرده است.

پیش از این نیز دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال بیماری کیم جونگ اون را ساختگی دانست و در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا اخبار بیشتری از وضعیت سلامت رهبر کره شمالی دارد گفت این اخبار، گزارشی جعلی بود که سی‌ان‌ان آن را ساخت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها