أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۹۸۲۶
زمان انتشار: ۱۶:۰۱     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
این دستگیری ظاهرا در ادامه پرونده دستگیری صادق نجفی شهردار سابق تبریز، به اتهام مسائل مالی و اقتصادی بوده است،
به گزارش پایگاه 598، شهردار منطقه یک تبریز با حکم قضایی توسط اطلاعات سپاه دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا پاک‌نهاد شهردار سابق منطقه8 و شهردار فعلی منطقه یک تبریز با حکم قضایی توسط اطلاعات سپاه دستگیر شد.

این دستگیری که ظاهرا در ادامه پرونده دستگیری صادق نجفی شهردار سابق تبریز، به اتهام مسائل مالی و اقتصادی بوده است، زوایای جدیدی از تخلفات شهردار سابق تبریز و تعدادی از شورای شهر گذشته و شورای چهارم را باز خواهد کرد.

صادق نجفی اکنون با وثیقه سنگین 300 میلیارد ریالی در آزادی موقت به سر می‌برد که دستگیری شهردار منطقه یک تبریز در ادامه بررسی‌های پرونده فساد اقتصادی در دوران شهردار سابق است.

پیش از این، برخی پیمانکاران، اعضای شورای شهر سابق، شهرداران سابق مناطق و تعدادی از افراد دخیل در موضوع دستگیر شده بودند که با ورود مجدد دستگاه قضایی، زوایای جدید این پرونده بررسی می‌شود.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها