أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۹۸۵۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
رئیس شورای تامین کنندگان دام کشور گفت: قیمت منطقی هر کیلو گوشت در خرده فروشی‌ها ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان است.
به گزارش پایگاه 598، منصور پوریان رئیس شورای تامین کنندگان دام کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه بازار دام زنده در رکود به سر می برد، اظهار کرد: با وجود ازدیاد عرضه دام سنگین در واحدهای پرواربندی بزرگ و نبود تقاضا، دامداران با مشکلات متعددی روبه‌رو هستند.

او افزود: با افزایش جمعیت دامی احتمال شیوع بیماری بسیار بالاست، اما تاکنون به سبب عملکرد مناسب سازمان دامپزشکی این امر رخ نداده است.

پوریان قیمت گوشت در بازار را پیش‌بینی کرد و گفت: علی رغم واریز حقوق‌های کارمندی و کارگری، یارانه معیشتی و حمایتی، افزایش قیمتی در بازار گوشت به سبب ازدیاد عرضه دام در واحدهای دامداری و توزیع گوشت تنظیم بازار نخواهیم داشت.

رئیس شورای تامین کنندگان دام‌زنده ادامه داد: انباشت دام در واحدهای دامداری نشان می‌دهد که کمبودی در عرضه و بازار گوشت نداریم و تنها به سبب شیوع ویروس کرونا و نبود تقاضا بازار در رکود به سر می‌برد.

او قیمت کنونی هر کیلو دام سبک‌پروار شده با وزن سبک را ۴۲ هزار تومان و با وزن بالای ۵۰ کیلو را ۳۵ هزار تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به نرخ فعلی دام زنده، قیمت منطقی هر کیلو گوشت در خرده فروشی‌ها ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان است.

پوریان در پایان قیمت هر کیلو گوساله زنده را ۲۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: با وجود انباشت دام‌ پروار شده از سال گذشته و افزوده شدن‌ جمعیت دام سنگین بر این‌ حجم، قیمت هر کیلو گوشت گوساله نباید از ۵۰ تا ۵۲ هزار تومان بالاتر باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها