يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۹۹۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
مواعظ رمضانی رهبر انقلاب/
پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر معظم انقلاب در ایام ماه مبارک رمضان گزیده‌ای از پندهای اخلاقی معظم‌له را در قالب مجموعه پوسترهای «مواعظ رمضانی» منتشر می‌کند.
به گزارش پایگاه 598، بخش فقه و معارف پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر فرزانه انقلاب در ایام ماه مبارک رمضان، مجموعه‌ای از مواعظ اخلاقی معظم‌له را برای استفاده‌ بیشتر و بهتر از فرصت ارزنده و معنوی این ماه، در قالب مجموعه پوسترهای «مواعظ رمضانی» منتشر می‌کند؛ این مجموعه پوسترها را تا پایان ماه مبارک رمضان به‌صورت روزانه در خبرگزاری تسنیم مرور خواهیم کرد.

تازه‌ترین پوستر منتشرشده از این مجموعه که به‌مناسبت هشتمین روز از ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است، «علاج بیماری‌های اخلاقی» نام دارد.

امام خامنه‌ای , عکس , پوستر , هنرهای تجسمی , ماه مبارک رمضان ,

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها