أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۰۶۲۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
آخرین قیمت‌ها در بازار سکه، طلا و دلار اعلام شد که بر این اساس قیمت سکه نسبت به هفته گذشته روند افزایشی داشته است.
به گزارش پایگاه 598، آخرین قیمت‌ها در بازار سکه، طلا و دلار اعلام شد که بر این اساس قیمت سکه نسبت به هفته گذشته روند افزایشی داشته است.

نرخ سکه و طلا در بازار 

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۷ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان داد و ستد شد.

نادر بذر افشان دبیرهیات مدیره اتحادیه طلا ، جواهر و سکه تهران گفت: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۷ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون تومان داد و ستد شد.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۷۴۲ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۹۹ هزار و ۵۰۰تومان است.بذر افشان افزود: در حال حاضر حباب سکه حدود ۴۶۰ هزار تومان است.

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته با افزایش همراه است.

قیمت دلار و سکه در بازار امروز

قیمت دلار و سکه در بازار امروز

دلار در بازار امروز چند؟

قیمت دلار در بازار آزاد هم‌اکنون 17 هزار و 50 تومان و یورو 18 هزار و 250 تومان و درهم امارات 4 هزار و 690 تومان است.

هفته گذشته قیمت دلار برای فروش به مردم ۱۶ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام شد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم 16 هزار و 800 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 16 هزار و 700 تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها 18 هزار و 200 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 18 هزار و 100 تومان است.

گفتنی است، صرافی ملی قیمت دلار و یورو را نسبت به قیمت‌های نخست روز کاری قبل 50 تومان افزایش داده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها