أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۰۸۴۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سخنگوی دولت از تصویب آیین نامه اعطای تابعیت ایرانی به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: سخنگوی دولت از تصویب آیین نامه اعطای تابعیت ایرانی به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی خبر داد.

علی ربیعی سخنگوی دولت، ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: با تلاشی که صورت گرفت خوشبختانه امروز آیین نامه اعطای تابعیت ایرانی به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی تصویب شد.

وی عنوان کرد: بر اساس این آیین نامه استانداری ها به همراه سازمان ثبت احواد و در خارج از کشور هم دفاتر نمایندگی ما مسئول اجرای این آیین نامه هستند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: زنان ایرانی دارای فرزند که فرزندانشان ۱۸ سال دارند حتی در صورت فوت و طلاق مادر می توانند تابعیت ایرانی بگیرند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها