يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۰۸۶۰
زمان انتشار: ۱۵:۳۶     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
رئیس پلیس راه مازندران از محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۰ خرداد ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: رئیس پلیس راه مازندران از محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۰ خرداد ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

علیرضا قدمی اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۰ خرداد ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

براساس گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، وی تصریح کرد: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۰ خردادماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر روزهای پنج شنبه، شنبه و یکشنبه یکم، سوم و چهارم خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر روزهای یکم ، سوم و چهارم خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی گفت: با توجه به شرایط و احتمال ترافیک سنگین در مسیرهای رفت و برگشت محور کرج- چالوس در روز جمعه ۲ خردادماه با حضور ماموران در محل تصمیم گیری و اعمال محدودیت ها اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر روزهای دوشنبه، پنج شنبه و جمعه پنجم، هشتم و نهم خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر روزهای دوشنبه، پنج شنبه و جمعه پنجم، هشتم، نهم خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز عنوان کرد: تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه ۶ خردادماه و از ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ۷ خردادماه تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۱۰ خردادماه در این محور ممنوع است.

قدمی افزود: همچنین از ساعت ۸ صبح روزهای دوشنبه و جمعه ۵ و ۹ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد تردد انواع وانت بارها از شمال به جنوب این محور ممنوع است.

وی اظهار کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت یک بعد ازظهر روز دوشنبه ۵ خرداد ماه تا ۲ بامداد روز سه شنبه ۶ خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۴ بعد از ظهر روز دوشنبه ۵ خرداد ماه تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه ۶ خردادماه در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر روز جمعه ۹ خرداد ماه تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۰ خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۴ بعد از ظهر روز جمعه ۹ خرداد ماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۰ خردادماه در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی یادآور شد: در صورت افزایش تردد و عدم گنجایش سطح راه و به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و کرج به چالوس اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به محدودیت های تردد در محور تهران، فیروزکوه- قائم شهر و بالعکس گفت: تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۳ خردادماه از مسیر جنوب به شمال این محور ممنوع بوده و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای دوشنبه و جمعه ۵ و ۹ خردادماه تردد کلیه تریلر ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر، فیروزکوه- تهران ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها