أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۱۷۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
منابع خبری از تعیین وثیقه «یک میلیون دلاری» برای قاتل «جورج فلوید» شهروند سیاه پوست آمریکایی خبر دادند.
به گزارش پایگاه 598، رسانه‌ها گزارش داده‌اند وثیقه افسر پلیس سفیدپوستی که یک مرد سیاه‌پوست را به قتل رساند به ۱.۲۵ میلیون دلار افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری «آسوشیتدپرس» قاضی پرونده جورج فلوید این تصمیم را امروز دوشنبه همزمان با حضور «درک چاوین» در اولین جلسه دادگاه گرفت.

به دنبال قتل جورج فلوید شهروند سیاه پوست آمریکایی به دست پلیس شهر مینیاپولیس، شورای این شهر در ایالت مینه سوتا رای به انحلال ایستگاههای پلیس داد و خواستار انجام اصلاحات ساختاری و طراحی مجدد ساختار پلیس در این منطقه شد.

وثیقه یک میلیون دلاری برای قاتل جورج فلوید

«لیزا بِندر» رئیس شورای شهر مینیاپولیس به سی ان ان گفت: ما متعهد به انحلال پلیس و بازسازی جامعه خود با یک مدل جدید برای تامین امنیت عمومی هستیم که بتواند به طور واقعی جامعه ما را امن نگه دارد.

پیش از این «جرمایا اِلیسون» عضو دیگر شورای شهر مینیاپولیس در صفحه توئیتر خود نوشته بود که قرار است با انحلال اداره پلیس این شهر، اصلاحاتی در برخی وظایف و عملکردهای نهاد امنیتی مینیاپولیس انجام شود.

پیشتر شبکه خبری «ان‌بی‌سی نیوز» با توجه به گزارش‌هایی که از پلیس شهر مینیاپولیس به دست آورده، گزارش داد پلیس مینیاپولیس سابقه بیهوش کردن افراد را داشته و از پنج سال گذشته ۴۴ بار افراد مختلف را با فشار بر گردن آنها بیهوش کرده است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها