أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۲۵۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۰۷ تير ۱۳۹۹
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس شرایط بازی کردن مقابل پیکان تهران را پیدا کرد.
به گزارش پایگاه 598، محمد نادری که در جریان تمرینات پرسپولیس دچار مصدومیت شد در تمرین جمعه شب این تیم همراه با سایر بازیکنان مشغول انجام کارهای تاکتیکی شد تا نشان دهد مشکلی برای بازی کردن مقابل پیکان تهران ندارد.

مصدومیت طولانی مدت محمد انصاری و شرایط نامعلوم محمد نادری باعث شده بود تا کادرفنی پرسپولیس نگران دفاع چپ این تیم برای بازی با خودروسازان باشند که کادر پزشکی سرخپوشان توانست نادری را برای این دیدار آماده کند.

با این حال احتمال دارد نادری توان حضور کامل در بازی با پیکان را نداشته باشد تا آسیب دیدگی اش دوباره برای او مشکل نیافریند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۱ فردا یکشنبه با پیکان در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال پس از چهار ماه تعطیلی به دلیل بیماری کرونا در ورزشگاه شهدای شهرقدس بازی می کند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها