أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۲۷۵۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۱۱ تير ۱۳۹۹
فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: سرقت مسلحانه طلا فروشی دراهواز ناکام ماند ولی در جریان این سرقت سه نفر مجروح شدند.
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ محسن دالوند در بیان جزئیات این سرقت گفت: مقارن ساعت ۱۹۰۰ روز سه شنبه دو نفر راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت مسلح به سلاح کلاش به منظور سرقت به سمت دو باب مغازه طلافروشی در خیابان کیان اهواز اقدام به تیراندازی می‌کنند که این امر منجر به مجروحیت سه نفر می‌شود.

وی افزود: در این حادثه دو نفر از شهروندان به صورت سطحی و یک پسر بچه رهگذر در این حادثه مجروح که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ دالوند با بیان اینکه سارقان پس از مقاومت نگهبانان مغازه طلافروشی و حضور ماموان پلیس درصحنه از محل متواری می‌شوند، بیان کرد: با توجه به سرنخهای به دست آمده تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه باجدیت ادامه دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها