أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۲۹۳۳
زمان انتشار: ۰۹:۲۹     ۱۶ تير ۱۳۹۹
کسانی که می‌خواهند وقوع فساد را گزارش کنند، از امروز می‌توانند در سامانه‌ای که به همین منظور در خبرگزاری فارس طراحی شده، اقدام به این امر کنند.
به گزارش پایگاه 598، خبرگزاری فارس اقدام به راه اندازی «سامانه سوت‌زنی فساد» کرده است و همه کسانی که می‌خواهند وقوع فساد را گزارش کنند، از امروز می‌توانند در سامانه‌ای که به همین منظور در خبرگزاری فارس طراحی شده، اقدام به این امر کنند.

عباس درویش توانگر، قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس در آیین افتتاح «سامانه سوت‌زنی فساد» گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند «دستگاه قضایی باید به گونه‌ ای باشد که هر کس در جامعه مورد ظلم هر مقامی واقع شد، خاطرش آسوده باشد که رسیدگی می شود»، خوشبختانه روسای قوا به ویژه آیت الله رئیسی هم واکنش بسیار مثبتی نشان داده و مکرر گفته اند که قوه قضاییه حمایت از افشاکنندگان مفاسد اقتصادی (سوت زنی)  را به صورت جدی پیگیری خواهد کرد.

وی ادامه داد: به طور قطع یکی از اصلی ترین راهکارهای مبارزه با فساد، آماده کردن زیرساخت های آن است که در دنیای امروز و ادبیات جهانی سوت زنی یکی از این اقدامات است. امروزه نیمی از کشف فسادها در کشورهای دارای این قانون، با سوت زنی محقق می شود.

توانگر اظهار کرد: خبرگزاری فارس پس از مطالعات مختلف بستری را با عنوان گزارش فساد در سامانه «فارس من» راه اندازی کرده که مردم می توانند در مواردی که فسادی را مشاهده می کنند، گزارش آن را در این سامانه ثبت کنند. 

برای دسترسی به سامانه «سوت زنی فساد» اینجا را کلیک کنید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها