أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۳۰۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۱۷ تير ۱۳۹۹
اظهارات بامزه کاندیدای ردصلاحیت شده:
نیاز است که بزرگان کشور بنشینند و مشکلات و مسائل را حل کنند، ما در یک مقطعی در گذشته مجبور شدیم که جام زهر بنوشیم، در شرایط فعلی هم نیاز است که با تدبیر مسائل خود را حل کنیم.
به گزارش پایگاه 598، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، چهره نزدیک به لاریجانی و جزو برندهای حاشیه سازی مجلس دهم در گفتگو با خبرگزاری ایلنا صریحا به مسئولان ارشد کشور تعارف «جام زهر» داده و گفته است: «باید شجاعت داشته باشیم و تصمیمات جدی گرفته و کشور را از این بحران خارج کنیم». البته این نماینده سابق اشاره نکرده است که کدام جریان سیاسی کشور را به این نقطه رسانده و هم اکنون به جای پیشنهاد کار جهادی شبانه روزی و بکارگیری توان داخلی صریحا تسلیم همه جانبه را پیشنهاد می کند. جالب تر انجاست که جعفرزاده، دو عامل اصلی این مشکلات یعنی لاریجانی به عنوان رئیس مجلس وکیل الدوله ها و جهانگیری به عنوان معاون اول دولت ناکارآمد را به عنوان منجی معرفی کرده است.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات جعفرزاده را در ادامه خواهید خواند:

*اصلاح‌طلبان افراد مسئولیت‌پذیری هستند و خواهش من این است که دیگر از این عبارت استفاده نشود و مسئولیت انتخاب و حمایت‌شان را بپذیرند. یعنی بگویند که آقای روحانی کاندیدای ما بود اما به دلایلی نتوانستیم موفق باشیم و دلایل این عدم موفقیت هم کاملاً مشخص است، چرا که ساختار سیاسی کشور همه اختیارات را به رئیس‌جمهور نمی‌دهد.

*به نظر من اکنون مردم تقریبا تاحدودی در حال پشیمان شدن از عدم حضور در انتخابات اسفند ۹۸ هستند، چرا که دیدند مجلسی در وضعیت فعلی مطلوب آن‌ها نیست، راحت‌تر بگویم این مجلس تندرو در حال ترساندن مردم است، لذا من فکر می‌کنم که اگر همین روند تداوم پیدا کند، مردم این آمادگی را دارند که پای صندوق رای بیایند و اشتباه خود را در عدم حضور در انتخابات گذشته جبران کنند.

*اگر یک کاندیدای توانمندی از جریان اصلاح‌طلب به عرصه بیاید، مردم رای می‌دهند، چرا که حاضر نیستند کشور در دست جریان تندرو باشد.

*اکنون نیاز است که بزرگان کشور بنشینند و مشکلات و مسائل را حل کنند، ما در یک مقطعی در گذشته مجبور شدیم که جام زهر بنوشیم، در شرایط فعلی هم نیاز است که با تدبیر مسائل خود را حل کنیم.

بیشتر بخوانید:
دلواپسان اجازه ندادند از فرصت دوره اوباما استفاده کنیم!
مردم ناتوانی اقتصادی را به فشار اجتماعی ترجیح می‌دهند
در دانشگاه بخوابید و هشت میلیون بگیرید!


*شرایط کشور بسیار نابسامان است، در سطح جامعه شاهد این هستیم که هر روز مردم بیشتر ناامید می‌شوند و این به نظر من به ضرر کشور است. لذا باید شجاعت داشته باشیم و تصمیمات جدی گرفته و کشور را از این بحران خارج کنیم.

*مرحوم بازرگان می‌گفت «دو گام به جلو، یک گام به عقب، همان یک گام به جلو است» یک جایی ما باید یک گام به عقب برویم و بعد دو گام هم به جلو حرکت کنیم، سیاست عرصه لجبازی نیست.

*من در شرایط فعلی کشور دو کاندیدایی که واقعا بتوانند مشکل کشور را تا حدی حل کرده و شرایط را به یک نقطه مناسبی برسانند، می‌شناسم و آن دو نفر هم آقای لاریجانی و آقای جهانگیری هستند، که این‌ها تنه به تنه هم می‌زنند و در کفه ترازو برابر هستند.

*آقای قالیباف تا وقتی پرونده‌هایش در شهرداری را حل نکند، مردم اجماعی نسبت به او نخواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها