يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۳۰۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۱۷ تير ۱۳۹۹
منصور آرامی نماینده بندرعباس به بیماری کرونا مبتلا شده اما حال عمومی وی خوب است.
به گزارش پایگاه 598، منصور آرامی نماینده بندرعباس به بیماری کرونا مبتلا شده اما حال عمومی وی خوب است.

آرامی شامگاه دوشنبه با تأیید ابتلایش به بیماری کرونا، اظهار کرد: دو روز پیش به دلیل خستگی و سرفه‌ به یکی از بیمارستان‌های تهران مراجعه کردم که پس از انجام تست کرونا، مشخص شد که به بیماری کرونا مبتلا شده‌ام.

ابتلای نماینده بندرعباس به کرونا

وی افزود: هم‌اکنون بدلیل برخی بیماری‌های زمینه‌ای که دارم و همین طور به منظور جلوگیری از شیوع بیماری، قرنطینه را رعایت خواهم کرد و به دستور پزشک به مدت دو هفته باید در قرنطینه باقی بمانم.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر با بیان این که حال عمومی‌ام مطلوب است و مشکل خاصی به جز سرفه محدود و خستگی ندارم، اضافه کرد: از همه مردم بزرگوار هرمزگان می‌خواهم که حتما رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته و فاصله‌گذاری اجتماعی را مدنظر قرار دهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها