يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۳۴۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۲۵ تير ۱۳۹۹
محمدرضا ستوده در روزنامه جهان صنعت نوشت: «امروز، ایران از امن‌ترین کشورهای منطقه است.»، «رضایت مردم از عملکرد دولت بیشتر شده است.» و... عبارت‌هایی که در بالا خواندید جمله‌هایی است که اسحاق جهانگیری در پنج ماه اخیر از خود صادر کرده و خواندن آنها ذهن هر انسانی را با هر رنگ و نژاد و مذهب و ملیتی مشوش می‌کند.
به گزارش پایگاه 598، محمدرضا ستوده در روزنامه جهان صنعت نوشت: «امروز، ایران از امن‌ترین کشورهای منطقه است.»، «رضایت مردم از عملکرد دولت بیشتر شده است.» و... عبارت‌هایی که در بالا خواندید جمله‌هایی است که اسحاق جهانگیری در پنج ماه اخیر از خود صادر کرده و خواندن آنها ذهن هر انسانی را با هر رنگ و نژاد و مذهب و ملیتی مشوش می‌کند.

 «زندگی مردم سخت شده است.»

 «سیاست‌های صحیح و دقیق در بانک مرکزی در نظر گرفته شده است.»

«با توجه به سیاست‌ها و اقدامات مسوولان اقتصادی تورم روند کاهنده داشته که این نشان‌دهنده اقدامات مناسب انجام شده در سیاست‌های پولی و ارزی توسط بانک مرکزی است.»

عبارت‌هایی که در بالا خواندید جمله‌هایی است که اسحاق جهانگیری در پنج ماه اخیر از خود صادر کرده و خواندن آنها ذهن هر انسانی را با هر رنگ و نژاد و مذهب و ملیتی مشوش می‌کند.

این احتمال وجود دارد که جهانگیری در یکی از مناطق بالای شهر تهران یک کشور دیگری به نام «ایران۲» برای خود تاسیس کرده و حرف‌هایی که می‌زند درباره ایرانِ خودش است. چون در ایران اصلی آتش‌سوزی، دزدی، کیف‌قاپی، زورگیری، کرونا، زلزله، بی‌ثباتی اقتصادی، دخترکُشی و خودکشی به امری روزانه تبدیل شده و بعید می‌دانم که با این آپشن‌ها ما امن‌ترین منطقه باشیم و امارات ناامن باشد. اگر با این شرایط فعلی ما امن به حساب بیاییم پس امارات و عمان و کویت بهشت برین محسوب می‌شوند و هر کس در این جهان انسان خوبی باشد بعد از مرگ به کویت می‌رود!

به راستی چگونه می‌شود که زندگی مردم سخت شده باشد اما رضایت آنها از عملکرد دولت بیشتر شده باشد؟! به احتمال زیاد جهانگیری در اینجا هم از مردم و دولت کشور خودش یعنی «ایران۲» سخن به میان آورده؛ کشوری که خودش رییس‌جمهور آن است و چون در ایران اصلی معاون رییس‌جمهور است، بودجه خوبی برای آنجا می‌گیرد.

میزان خوش‌بینی و امید و رضایت جهانگیری از وضعیت کشور به حدی است که احتمال وجود یک اختلال تک‌قطبی با عنوان «سوییس‌پنداری» در درون جهانگیری را قوت می‌بخشد یا اینکه او هر روز فقط نیم ساعت از خانه خارج می‌شود و در خیابان‌های الهیه قدم می‌زند. فقط در آنجاست که سیاست‌های پولی و ارزی بانک مرکزی جواب داده، مردم از دولت راضی‌اند و با ثروتی که دارند در مقابل تحریم‌های آمریکا مقاومت می‌کنند. /جهان صنعت

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها