کد خبر: ۴۷۳۶۸۶
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۲۹ تير ۱۳۹۹
پس از رافائل واران؛
زین الدین زیدان تابستان گذشته با وجود مخالفت هایی که وجود داشت، جذب فرلاند مندی را به سران رئال توصیه کرد و این بازیکن در نهایت از لیون به خدمت گرفته شد.

به گزارش "598"؛ به نقل از مارکا، تابستان گذشته رئال مادرید اقدام به جذب فرلانند مندی با رقم 45 میلیون یورو کرد. مندی ستاره سمت چپ خط دفاعی لیون بود و با درخواست زیدان سران رئال حاضر شدند رقم هنگفتی برای او پرداخت کنند. 45 میلیون یورو برای مدافعی که در تیم ملی فرانسه بازیکن ثابتی نبود و تجربه بین المللی هم نداشت، رقم زیادی محسوب می شد.

 

 

 

 

جذب مندی مخالفانی هم در مادرید داشت چرا که معتقد بودند سرخیو رگیلون محصول آکادمی باشگاه رئال که فصل گذشته حتی توانسته بود مارسلو را نیمکت نشین کند، باید در تیم حفظ شود. در نهایت زیدان ترجیح داد روی مندی حساب کند و رگیلون قرضی راهی سویا شد.

در حالی که تنها یک بازی تا پایان فصل باقیمانده و قهرمانی رئال نیز قطعی شده، می توان با اطمینان گفت که خرید مندی یک خرید هوشمندانه دیگر از سوی زیدان بود. سال 2011 نیز زین الدین زیدان به سران رئال جذب رافا واران را پیشنهاد داد. مدافعی 18 ساله که برای لانس بازی می کرد و کاملا نیز ناشناخته بود. واران حالا مدافع ثابت و بی بحث و گفت و گوی رئال مادرید است.

 

 

 

 

واقعیت این است که برای زیدان مارسلو همیشه مدافع چپ ثابت محسوب می شود ولی او به خوبی می دانست که ستاره برزیلی به دلیل بالا رفتن سن از آمادگی جسمانی گذشته برخوردار نیست و اغلب دچار مصدومیت می شود. زیزو به همین دلیل دستور جذب مندی را داد چرا که او را بهترین جانشین برای مارسلو می دانست. مدافع فرانسوی نیز پاسخ اعتماد سرمربی خود را به بهترین شکل داد. بدون شک هواداران رئال خاطره گل استثنایی او به گرانادا که سهم زیادی در نزدک تر شدن کهکشانی ها به قهرمانی لالیگا داشت را تا سال ها در یاد خواهند داشت.


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها