کد خبر: ۴۷۳۷۱۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۲۹ تير ۱۳۹۹
سرمربی منچسترسیتی پس از شکست تیمش مقابل آرسنال و ناکامی در رسیدن به فینال جام حذفی انگلیس، نگران تقابل با رئال مادرید در لیگ قهرمانان است.

به گزارش "598"؛ تیم منچسترسیتی با قبول شکست 2 بر صفر مقابل آرسنال از صعود به فینال جام حذفی انگلیس هم باز ماند و دومین جام پس از لیگ را هم از دست داد.

 

پپ گواردیولا پس از بازی به خبرنگاران گفت: برای بازی‌مان در لیگ قهرمانان لازم نیست به بازیکنانم بگویم با چه حریفی طرف هستند. ما می‌دانیم استانداردهای بازی در چنین مسابقاتی و مقابل چنین حریفانی چیست. شاید در حال یادگیری هستیم شاید هم نه. خواهیم دید چه می‌شود.

 

گواردیولا افزود: آخرین بازی‌مان مقابل بورنموث هم خوب نبود و این بار مقابل آرسنال هم در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم. ما برای ارائه بازی همیشگی‌مان مشکل داشتیم. لازم به داشتن نبوغ نیست که درک کنیم برای بازی مقابل رئال مادرید و برای داشتن کوچکترین شانسی برای صعود باید کیفیت بازی‌مان را بالا ببریم.

 

سرمربی سیتی درباره عملکرد شاگردانش مقابل آرسنال که تنها موقعیت جدی گلزنی آنها با شلیک توپ به سمت چارچوب توسط ریاض محرز رقم خورد، عنوان کرد: ما عملکرد خوبی نداشتیم. مشخص بود که ممکن است بازی را ببازیم. افسوسم بابت این است که چرا در نیمه اول هم مانند نیمه دوم بازی نکردیم. گاهی اوقات این اتفاقات رخ می‌دهد. ما روند فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کنیم اما گاهی اوقات هم در لابلای آن ممکن است ببازیم اما شیوه‌ای که ما این بازی را باختیم به خصوص به خاطر عملکردمان در نیمه اول ناراحت کننده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها