کد خبر: ۴۷۳۷۵۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۳۰ تير ۱۳۹۹
قهرمان دو لیگ این هفته معرفی می شوند
تیم‌های صدرنشین لیگ برتر و لیگ دسته اول کشور در آستانه قهرمانی زودهنگام هستند و می‌توانند با یک برد دیگر جشن قهرمانی خود را به پا کنند.
به گزارش "598"؛ 

هر چند که تا پایان لیگ برتر پنج هفته باقی مانده است و لیگ دسته اول چهار هفته دیگر به اتمام می‌رسد، اما صدرنشینان این لیگ‌های سطح اول و دوم فوتبال ایران با نتایج درخشان خود می‌توانند خیلی زودتر از پایان تقویمی لیگ، سرنوشت خود را رقم بزنند و قهرمانی را از آن خود کنند؛ در لیگ برتر، شاگردان یحیی گل محمدی با نتایج فوق العاده خود شش پیروزی متوالی به دست آورده اند و یک امتیاز دیگر می‌تواند آن‌ها را قهرمان لیگ معرفی کند. تک امتیازی که با توجه به روند عالی سرخپوشان می‌تواند از دوئل با نفت مسجدسلیمان در گرمای خوزستان استخراج شود و همین هفته تکلیف پوکر قهرمانی پرسپولیس مشخص شود.

 

در لیگ یک هم وضعیت به همین شکل است؛ پرسپولیس در لیگ برتر صدرنشین 59 امتیازی است و در لیگ یک، شاگردان محمد ربیعی در مس رفسنجان 60 امتیاز هستند؛ با ذکر این نکته که رقابت‌های لیگ برتر 16 تیمی است و رقابت های لیگ دسته اول 18 تیمی.

 

 

اما کارنامه درخشان 17 برد و 52 گل زده در 30 مسابقه باعث شده تا مس رفسنجان در آستانه اولین صعود تاریخ خود به لیگ برتر قرار گیرد و آن‌ها این فرصت را دارند تا با کسب یک پیروزی دلچسب برابر خوشه طلایی ساوه که خود مدعی صعود به لیگ برتر است، سه هفته مانده به پایان لیگ یک صعود خود را قطعی کرده و جشن قهرمانی را به پا کنند.

 

در واقع باید گفت روزهای آغازین مردادماه می‌تواند روزهای امضای حکم قهرمانی باشد؛ اگر سوم مردادماه یحیی و شاگردانش در مسجدسلیمان از نفت امتیاز بگیرند و قهرمانی خود را مسجل کنند و چهارم مرداد در ورزشگاه چمران، نارنجی‌پوشان مس به بردی دیگر برابر خوشه طلایی ساوه دست یابند و هم نخستین صعود خود به لیگ برتر را رقم بزنند و هم قهرمانی خود در لیگ یک را مسجل سازند.

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها