أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۳۷۵۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۷     ۳۰ تير ۱۳۹۹
ستاره سوئدی در نقطه جوش؛
زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی میلان شب گذشته در جریان بازی با بولونیا در دقیقه 61 تعویض شد.

به گزارش "598"؛ میلان در ادامه روند رو به رشدش شب گذشته در سن سیرو توانست 5-1 بر بولونیا پیروز شود. با این برد، میلان به رتبه پنجم نزدیک تر شد و تقریبا کسب سهمیه لیگ اروپا را باید برای این تیم قطعی دانست، مگر اینکه در 4 بازی باقیمانده نتایج عجیب و غریبی به دست بیاید.

 

دقیقه 61 بازی بود که استفانو پیولی سرمربی میلان زلاتان را از زمین بیرون کشید تا لیائوی برزیلی وارد میدان شود. اتفاقی که به مذاق ستاره سوئدی خوش نیامد و او که به خاطر تعویض عصبانی بود، از پیولی توضیح خواست. زلاتان رو به مربی خود گفت که دفعه بعد بازیکنی دیگر را تعویض کند چون او می خواهد در زمین بماند و گلزنی کند.

 

زلاتان هرچند نتوانست برابر بولونیا گلی به ثمر برساند ولی پاس گل چهارم تیمش را به آنته ربیچ داد. هنوز مشخص نیست که وضعیت زلاتان در فصل آینده چگونه خواهد بود و شایعات زیادی در مورد جدایی او به گوش می رسد.

 

زلاتان در این سالها سوای از توانایی های فنی به رفتارهای متفاوت نیز مشهور است و معمولا حتی سرمربیان بزرگ مانند کارلو آنچلوتی و ژوزه مورینیو نیز با او کنار آمده اند. شاید در این میان تنها رابطه زلاتان با پپ گواردیولا خراب شد و ستاره سوئدی در این سالها به انتقاد از رفتار پپ پرداخته است.

 

این بار نیز استفانو پیولی تلاش کرد این موضوع را با کمترین خسارت ممکن مدیریت کرده و به نوعی اجازه بروز حاشیه در تیم موفق هفته های اخیر خود را ندهد.

 

 

 

استفانو پیولی در پاسخ به عصبانیت زلاتان گفت:  من باید شرایط او را مدیریت کنم، منطقی است است که زلاتان دوست ندارد تعویض شود. او چیزی به من گفت که من واقعا نفهمیدم. حضور زلاتان برای تیم مهم است، اما باید اطمینان حاصل کنم که او  انرژی اش را حفظ می کند، ما هر سه روز یک بار بازی می کنیم و زلاتان تازه از کمند مصدومیت رها شده است.

 

 

 

این رفتار عجیب در حالی از زلاتان سر زده که شاید حضور استفانو پیولی روی نیمکت میلان تنها شانس او برای ماندن در میلان برای فصل بعد باشد. اخبار حاکی از آن است که در صورت حضور رالف رانکنیگ، بعید است او تمایلی به حفظ این ستاره سوئدی داشته باشد و جدایی زلاتان قطعی است.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها