کد خبر: ۴۷۳۷۶۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۳۰ تير ۱۳۹۹
لئون گورتزکا:
ستاره ملی پوش بایرن یک ماه دوری تیم از شرایط مسابقه را برای دیدار مقابل چلسی فاکتوری منفی ارزیابی کرد.

به گزارش "598"؛ بایرن مونیخ زمستان گذشته توانست بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را با نتیجه 0-3 بر چلسی پیروز شود. دیداری که در استمفورد بریج برگزار شد اما سپس به دلیل شیوع کرونا مسابقات تعطیل شد و بازی برگشت قرار است 18 مرداد در آلیانس آرنا برگزار شود.

 

 

 

 

بسیاری معتقدند بایرن مونیخ قطعا راهی دور بعد خواهد شد اما مونیخی ها دو هفته ای است که کارشان در فوتبال آلمان به اتمام رسیده و در حالی به بازی برگشت خواهند رسید که چندان در شرایط مسابقه قرار ندارند.

در سوی مقابل چلسی هنوز دو بازی دیگر در لیگ برتر پیش رو دارد و اگر بتواند امشب بر یونایتد پیروز شود، 11 مرداد در ومبلی فینال جام حذفی را مقابل آرسنال پیش رو خواهد داشت که باعث می شود در شرایط بسیار بهتری از بایرن به بازی برگشت برسد.

 

 

 

 

لئون گورتزکا ستاره بایرن در این رابطه به بیلد گفت:« همه می دانند که برای رسیدن به فینال، چه مسیر پرمخاطره و دشواری خواهیم داشت. ابتدا باید چلسی را از پیش رو برداریم. هرچند نتیجه خیلی خوبی در بازی رفت گرفته ایم ولی چلسی از یک نظر نسبت به ما برتری دارد چرا که در شرایط خیلی بهتری نسبت به ما به بازی برگشت می رسد.

بین آخرین بازی ما و بازی برگشت برابر چلسی یک ماه فاصله است و ما دوست داشتیم با همان فرم و ریتمی که در بوندسلیگا داشتیم، به بازی با چلسی می رسیدیم که امکانش وجود ندارد. بایرن و چلسی برای یکدیگر احترام قائلند ولی هر کاری خواهیم کرد تا در مونیخ هم بر چلسی پیروز شویم.»

 

گورتزکا در مورد دوران قرنطینه گفت:« هم بد بود و هم خوب. از این جهت که نمی توانستیم تمرین و بازی کنیم شرایط خوب نبود و دلتنگ فوتبال بودیم ولی فرصت خوبی برای بدنسازی فراهم شد و به شخصه توانستم بر حجم عضلاتم اضافه کنم و در بهترین شرایط بدنی و نیز ذهنی به ادامه بازی ها برسم.

آمادگی بدنی باعث شد در تکل ها بهتر کار کنم و سرعتم در زمین نیز افزایش پیدا کرد. در نبردهای یک به یک میانه زمین و نیز در جنگ های هوایی از هر نظر بهتر کار کردم.»


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها