کد خبر: ۴۷۳۸۶۳
زمان انتشار: ۱۰:۲۱     ۳۱ تير ۱۳۹۹
بوتراگنیو:
مدیر ارتباطات رئال خوشبین است که بتوانند در بازی برگشت برابر سیتی، نتیجه لازم را کسب کرده و راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شوند.

به گزارش "598"؛ رئال مادرید به کار خود در لالیگا با تساوی 2-2 مقابل لگانس پایان داد. کهکشانی ها که پنجشنبه شب با پیروزی بر ویارئال قهرمانی خود را قطعی کرده بودند، با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره راهی میدان شدند و با کسب تساوی موجب سقوط تیم میزبان به دسته پایین تر شدند. رئال حالا باید خود را برای بازی حساس 17 مرداد برابر سیتی در لیگ قهرمانان مهیا خواهد کرد.

 

 

 

 

امیلیو بوتراگنیو مدیر ارتباطات رئال در ارزیابی از بازی رئال و لگانس گفت:« تیمی بسیار کامل در اختیار داریم و مثل همیشه پیروزی می خواستیم. بازی با لگانس یک بازی تشریفاتی بود ولی به چیزی جز سه امتیاز فکر نمی کردیم. در 20 دقیقه پایانی لگانس دست به بازی ریسکی زد و در نهایت موفق شدند یک امتیاز بگیرند که البته برای بقا کفایت نمی کرد. معتقدم هواداران لگانس باید به تیم شان افتخار کنند چون همه توان شان را در زمین گذاشتند.»

 

بازی برگشت حساس برابر سیتی:« هنوز سه هفته زمان داریم. بازی رفت را 1-2 باخته ایم ولی 90 دقیقه دیگر باقیمانده و با این تیم و بازیکنان، قطعا به جبران امیدوار هستیم و می توانیم این تیم را حذف کنیم. فعلا باید چند روز استراحت کنیم و سپس باتری های مان را برای بازی برگشت شارژ کنیم.»

 

بازگشت احتمالی ایکر کاسیاس به رئال(به عنوان مشاور فلورنتینو پرز):«ایکر از افسانه های باشگاه است و نزد همه ما محبوبیت زیادی دارد. باید ببینیم چه خواهد شد. فعلا تمرکز روی بازی با سیتی است و سپس شرایط بازگشت کاسیاس روشن خواهد شد.»

 

 

 


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها