کد خبر: ۴۷۳۸۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۳۱ تير ۱۳۹۹
در سالهای گذشته و طی این یک هفته اتفاقات جالبی در لالیگا رخ داده که در اینجا به آنها اشاره می کنیم.

به گزارش "598"؛ در این گزارش قصد داریم به مهم‌ترین اتفاقات رقابت‌های لالیگا که در سال‌های اخیر و طی این یک هفته رخ داده اشاره کنیم.

 

بازگشت مایورکا
پیروزی در مسابقه پلی آف آغاز شد که مایورکا بعد از مدت ها غیبت رقابت‌های لالیگا بازگردد تا یک اتفاق ویژه در سال 2013 برای آن ها رقم خورده باشد.

 

 

جابجایی مارکوس یورنته در پایتخت
اتلتیکو مادرید از امضا با مارکوس یورنته، هافبک تیم همشهری و رقیب یعنی رئال مادرید خبر داد. یورنته تا پیش از آن در باشگاهی مثل آلاوس عملکرد خوبی از خود ارائه داده بود. در واقع این انتقال باعث شد که یورنته سومین نسل از خانواده اش تبدیل شود که برای اتلتیکو مادرید بازی کرده اند. پاکو یورنته و پدربزرگش یعنی راکون گروسو.

 

 

افزایش قدرت هجومی سوسیداد
رئال سوسیداد بعد از جذب مهاجم سوئدی یعنی الکساندر ایساک این بار پورتو را از باشگاه خیرونا به خدمت گرفت. این بازیکن برای تیم کاتالانی 20 گل به ثمر رسانده بود و جذب او در کنار ایساک باعث شد که خط حمله سوسیه داد با تقویت چشمگیری روبرو شود.

 

 

 

حضور اسپانیول در ایسلند یا استونی
اسپانیول که برای اولین بار از فصل 07-2006 به رقابت های اروپایی بازگشته بود، برای مرحله دوم مقدماتی لیگ اروپا باید به مصاف یکی از دو تیم کشورهای استونی و یا ایسلند می رفت.

 

 

 

ادامه خرید های رئال مادرید
بازیکنان ورودی رئال مادرید همچنان ادامه پیدا کردند. بعد از هافبک برزیلی یعنی رودریگو و فرلان مندی فرانسوی، مادرید از دو خرید جدید دیگر خود یعنی لوکا یوویچ و ادن هازارد نیز رونمایی کرد.

 

 

 

توافق دائمی اوساسونا با روبن گارسیا
در چنین روزی باشگاه اوساسونا دائمی کردن قرارداد روبن گارسیا با مبلغ سه میلیون یورو را نهایی کرد. گارسیا فصل قبل را به صورت قرضی در لوانته بازی می‌کرد و هفت گل نیز برای این تیم به ثمر رساند.

 

 

 

قرارداد جدید ایوان کوئلار با لگانس
این اتفاق باعث شد که هواداران لگانس همچنان از حضور بازیکن فوق‌العاده ای نظیر ایوان کوئلار در تیم شان لذت ببرند چرا که او قرارداد خود را تا سال 2021 با این تیم تمدید کرد.

 

 

والنسیا و بازی در پیش فصل با بایرلورکوزن
برنامه پیش فصل والنسیا این گونه شکل گرفت که تیم قهرمان کوپا دلری در آلمان به مصاف بایرلورکوزن رفت تا برای آغاز فصل و دیدار های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا آماده شود.

 

 

 

استقبال ویژه هواداران ختافه
بعد از عملکرد فوق‌العاده ختافه در فصل 19-2018 که با مقام پنجمی این تیم به پایان رسید و یکی از بهترین نتایج تاریخ این باشگاه را رقم زد، هواداران این تیم استقبال ویژه‌ای از مسابقات فصل بعد این تیم انجام دادند و مشخص شد که آنها حدود 92 درصد از بلیت های ورزشگاه خانگی شان را خریداری کرده اند.

 

 

 

بازیکنان لالیگایی در کوپا آمریکا
مرحله گروهی کوپا آمریکا به پایان رسیده است و 23 بازیکن لالیگا در این مسابقات باقی مانده اند. فیلیپ کوتینیو ، کاسمیرو (برزیل) لیونل مسی (آرژانتین) ، داروین ماچوس (ونزوئلا) ، لوئیز سوارز و خوزه ماریا گیمنز (اروگوئه) نیز برای بازی های بعد از دور گروهی در مسابقات شرکت کردند.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها